ha leefde nog,waar blijft mijn verzendbewijsje van need for speed underground 2,nog altijd niks gekregen,geen spel, geen bewijs !! no reply op mails !!!!! en dan weer iets proberen te verkopen,zorg er eerst voor dat je de huidige verkopen rechtmatig afhandeld voordat je een andere verkoop start !!!
ik verwacht nog altijd een teken van leven,ofwel mijn materiaal,ofwel mijn geld terug !!!!
aan u de keuze:naughty:
grtz