Archief - Verkoop Computer Onderdelen!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

casteur sven

Legacy Member
Hallo

Ik had hier boven nog een pc staan op mijn kamer maar sedert ik een laptop heb werk ik nooit meer met deze pc... Daarom verkoop ik afzonderlijk de stukken die in die pc zaten.

foto's kan je vinden op: http://users.pandora.be/svenc/TeKoop/

Ik ben van Regio Kortrijk, je kan me altijd mailen op [email protected]
en je mag bieden op de onderdelen.

ik heb het volgende te koop: Ram Geheugen - Acer 19" scherm - Processor - Harde schijven en nog veel meer.

Mvg

Sven

Amadeke

Legacy Member
Beetje meer info graag.

Want op de meeste foto's kun je de zaken amper herkennen, laat staan details.

Welke RAM, hoeveel, ...

Ik denk ook dat je titel tegen de regels is.

casteur sven

Legacy Member
Te koop: Acer 1916Was ( Widescreen )
resolutie van 1440 x 900
Het scherm is bijna nauwelijk gebruikt omdat ik een Xps laptop heb en constant daar mee werk. Geen dode Pixels... Alles zit erbij Plastic...Kabels... zelfs isomo :P

Te koop: Maxtor Harde schijf 40Gb
Harde schijf van Maxtor met een capaciteit van 40Gb werkt perfect
geen enkel probleem met deze schijf


Te koop: Maxtor Harde schijf 160Gb
DiamondMax PLUS 9 Harde schijf van maxtor met een capaciteit van 160Gb
7200rpm, ATA133, 8MB


Te koop: Kingston 512Mb - PC2700 - 333MHz - DDR
Dit is een latje die in mijn pc zat toen ik hem heb aangekocht bij codima

Te koop: Twinmos 256Mb - PC2700 - 333MHz - DDR
Latje die ik achteraf nog heb bijgestoken van 256 Mb

Te koop: Geforce fx5200 128 Mb
Grafische kaart met 128 Mb
Alles in orde met deze kaart- zit in originele verpakking
DVi en Tv out uitgangen

Te koop: AMD Athlon 2800+
Processor AMD 2800+ met kloksnelheid van 2,08Ghz
is in perfecte staat! werkt uitstekend.

Te koop: Artic koeler
Dit was dus de koeler die op mijn AMD Processor zat.

Te koop: iDream Voeding van 350Watt
... zoals de titel zegt.

Je moet maar bieden en als je nog meer info wilt moet je maar zeggen
ik zal dat hier regelmatig controleren op nieuwe posts... Anders Pm!

Dus bieden maar als je intresse hebt...

Grtzz Petit!!

casteur sven

Legacy Member
Ik heb momenteel al een bod gekregen van 135 Euro...
dus min 135 Euro

casteur sven

Legacy Member
Zal nog even wachten met die Geforce zal zien of er geen hogere biedingen komen... Bod van scherm is immidels opgetrokken naar 135 Euro

Kan je vinden op 2dehands.be

Grtz

petit

easypanic

Legacy Member
€ 30 voor dvd lezer en harde schijf, afgehaald.

// geen moederbord?

casteur sven

Legacy Member
Nee geen moederbord... Dit is stuk hehe ( Asrock K7S8X )
Over welke harde schijf spreken we...

Maxtor 40Gb?

Grtzz!

plat_muisken

Legacy Member
kzou mn bod willen veranderen;

22 euro incl verz voor geforce + dvd lezer

casteur sven

Legacy Member
zal nu eerst nog wachten op een Reactie van easypanic

Als hij 30 Euro heeft voor mijn DVD lezer en mijn Harde schijf van 40Gb
zal ik u moeten teleurstellen want dan zal dit verkocht zijn.

Mvg

Dus even afwachten.

easypanic

Legacy Member
Ik bedoelde eigenlijk 160 GB, maar voor € 40 neem ik anders de twee hard disks en de dvd lezer. (die 40gb is toch al wat ouder zeker?)

casteur sven

Legacy Member
op die schijf van 160Gb zit ik al met een bod van 30 Euro dus moet je begrijpen dat ik deze niet kan laten gaan + Die van 40GB en die DVD Lezer voor 40 Euro

als je begrijp wat ik bedoel.

Mvg sven!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan