Archief - Vanaf €1 ! Cyber Snipa Gamepad

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krulle

Legacy Member
Yeeps,

Te koop: Cyber Snipa Gamepad
Minimumprijs: €1
Waarom: Ik haat dat ding

Opsturen kan op kosten en op risico van de koper.

Krulle

Legacy Member
Aangekocht 11/08/2006 bij hardwareversand en ik vermoed 2 jaar garantie.
Het heeft me een uur geirriteerd en is dan aan de kant gevlogen, sindsdien ligt het stof te vergaren.
Is een foto echt noodzakelijk? Ik heb het niet gemod ofzo :) ziet er uit als alle andere, het is de grijze.

Krulle

Legacy Member
@enticore: genoteerd

ahja btw, 24u verkoop dus morgen (maandag) 18u18 sluit ik af

Krulle

Legacy Member
man man ik haat dit, escro reageert niet. waarschijnlijk woensdagnamiddag snoep gaan kopen en die is nu blut.

opnieuw te koop dus.

wil enticore even laten weten of hij nog interesse heeft?
zo ja is het het hoogste bod momenteel €5

enticore

Legacy Member
ik heb nog steeds intresse ja (hierbij even herbevestigen i guess)

escro

Legacy Member
Man wat ben jij een zak.4 dagen geleden pm toe gekregen en nu al negatieve i trader.rofl.Had wat anders aan mijn hoofd dan dit.Gewoon uit het oog verloren.Verleden week woensdag ps2 verstuurd naar RSSD en is nooit togekomen.Dus zit al paar dagen vanop men werk te bellen naar de post om te weten of hij al terecht is gekomen.Petite kahba de mas2.

Krulle

Legacy Member
het is niet de eerste keer dat ik hier iets verkoop dus ik weet maar al te goed hoe sommige "kopers" zijn, als er na 4 dagen geen reactie komt dan komt er nooit geen (tot je negatieve itrader heeft, dan plots zijn ze daar)

je bent in die 4 dagen meermaals op het forum geweest

ik snap niet wat RSSD hiermee te maken heeft

petite kahba de mas2 ?? whatever, jij ook.

escro

Legacy Member
ach gast.Had gisteren eindelijk tijd om al men mails is deftig door te nemen.Is weekend moet ik niet werken.Je kon nog een pm versturen ipv direct - itrader te geven.En was dit gewoon uit het oog verloren.En RSSd heeft hier niets mee te maken.wou gewoon zeggen dat ik al een week druk bezig ben om eindelijk te weten waar die ps2 is terecht gekomen.Hoop voor u dat ik je niet is tegenkom.Echt goeie manier van zaken doen.En ja heb snoep gekocht woensdag,maar dan wel voor men 3 dochters.Gamin de zeb.

Krulle

Legacy Member
ahja sure.

omdat je werkt en 3 dochters hebt ben je een goed en verontwoordelijk mens en had ik iets meer geduld dan was alles in orde gekomen en leefden we nog lang en gelukkig... blabla

daarom de: Petite kahba de mas2, hoop voor u dat ik je niet is tegenkom en gamin de zeb

da was het laatste dak hier poste, kheb hier al veel meer tijd ingestoken dan het waard is. en aangezien je toch niets koopt van me heb ik 3x0 met je te maken en ben je puur tijdverlies (ik werk ook). salut
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan