lizzardking
Legacy Member
in prima staat (met doos ,drivers, kabel...), wel geen garantiebewijs.
Voorkeur bij ophaling maar opsturen is geen probleem.
Bij ophaling kan je hem altijd in werking zien met crysis.
Doe geen domme biedingen, richtprijs +350€.
Indien het eindbod/ruil me niet aanstaat hou ik deze gewoon.
Of ruil tegen wii liefst met enkele games en accesoires.
Voorkeur bij ophaling maar opsturen is geen probleem.
Bij ophaling kan je hem altijd in werking zien met crysis.
Doe geen domme biedingen, richtprijs +350€.
Indien het eindbod/ruil me niet aanstaat hou ik deze gewoon.
Of ruil tegen wii liefst met enkele games en accesoires.
