Archief - Top geheugen corsair xpert pro xl 1024mb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mike02

Legacy Member
Hallo ik verkoop het volgende .

1x corsair twinx matched led xpert pro ddr 1024 2x512mb 400mhz pc3200 xl extra low latency 2.0-2-2-5

Zeer belangrijk dus de xl he er zijn er ook met led niet xl die kosten nieuw maar 200 eur deze 260 eur.


Moet weg wil eens ocz geheugen testen.

Prijzen bij tones nu 260 eur met de led xpert brede led met aflezing .


Is levenslange waarborg bij corsair en deze draaien nu nog in mijn systeem zijn van 10/08/2005

Ben afkomstig van attenhoven ligt in vlaamsbrabant tussen tienen en sint truiden.

ok laat maar horen

Hier kan je een kijkje nemen http://www.corsairmemory.com/corsair/products/specs/TWINXP1024-3200XL.pdf

Ok dit staat op de plakker met led
cmxp512-3200xl xms3208v1.2
05616151-1
xms3200 512mb 400mhz 2.2.2.5

Zijn tccd chips zeer goed voor oc Gaan makelijk tot 270mhz.

Minimum prijs 160 eur

brechtvm

Legacy Member
mike02 > geen reactie op email ?

(heb ondertussen geinformeerd naar uwen ocz, mocht u dit interesseren)

btw: copy/paste klopt niet > die ram van Ow_jeih staat er nog tussen (prijzen toch)

mike02

Legacy Member
brechtvm zei:
mike02 > geen reactie op email ?

(heb ondertussen geinformeerd naar uwen ocz, mocht u dit interesseren)

btw: copy/paste klopt niet > die ram van Ow_jeih staat er nog tussen (prijzen toch)

Hallo geen reactie op mail omdat 140 eur echt te weinig is .En heb mijn nieuw geheugen gevonden zou vrijdag in de winkel zijn.

Heb de verkoop aangepast zou nu ok moeten zijn.


groetjes

Kwertie

Legacy Member
@ brechtvm, boden moeten in de thread geplaatst worden e, da weet ge ;)... let erop in't vervolg!
wees bij deze ook gewaarschuwd want we houden er rekening mee als er in de toekomst problemen zijn, dit is niet de eerste keer he, maar aangezien ik dit niet 'erg' vind, laat ik het ook zo ;)

mike02

Legacy Member
Hallo dit geheugen is verkocht mag worden gesloten.
Verkocht aan brechtvm.


groetjes

brechtvm

Legacy Member
Leslo zei:
weer zonder hier te bieden, GG!
de reden hierdoor moet je zoeken in pm's op dit forum, en in posts op het tones forum...
daardoor dat deze verkoop nogal raar verlopen is...

waarvoor mijn excuses

wat ik duidelijk wil stellen : is niet verkoper zn schuld

*thread closed*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan