Archief - [TK]X4200 Amd/2gig/8800GT/Vista/Printer Volledig systeem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Betabyte

Legacy Member
Hardware :
- x4200 socket 939 (512L2 cache x 2)
- 2x 1 gig kingston value ddr ram (3-3-8) dualchannel aan.
- Asus A8N-E moederbord.
- Asus geforce 8800GT (reference 600/1500/900)
- WD250 gig sata 1 7200 rpm schijf
- Maxtor 40 gig schijf ide (uit oude pc)
- Nec dvdrw 16x32x? duallayer
- soundblaster audigy 2Z
- 3com nic (was ni echt nodig maar had m liggen dusja)
- Tagan 480 watt (30a op 1 v12 rail)
- case : hmm, ni echt merk maar wel alu midtower met 2 front fans,
1 top fan , 1 fan opzij en 2* fans achteraan (* + Voeding fan als 3de )
met duimschroeven voor makkelijke de/montage.
- 17 inch LG crt flatscreen (max 1280x1024 @ 60hz)
- muis microsoft wireless optical.


Software :

- vista home basic 32 bit nl oem.
- de meegeleverde games van de 8800GT en audigy 2: Thief, hitman 2,
en company of heroes: OF



Games :
The orange box , en Dod:source
- quake 4
- BFME2 en expansion
- Oblivion
- guild wars alle campaigns ZONDER eye of the north.
- Act of War
- Splinter Cell: Chaos Theory.

Alle games zijn gebruikt, maar alle accountgegevens worden meegegeven.

Randapparatuur :
HP Photosmart C4280 all-in-one serie
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/be/nl/ho/WF05a/10707-11191-7362527-7362527-12430764-80134442.html
Webcam creative.
gamepad met PS2 layout en trilfunktie

Reden verkoop : Wel, ik was van plan deze pc te gebruiken tot in 2009, (vandaar aanschaf geforce 8 GT) maar ik ga stoppen met Pc-Gaming. Met
consoles kan ik alles wat ik nu met mn pc doe (gamen, surfen...). Vandaar.

Alle hardware is inclusief doos handleiding en in geval games, de multiplayer acc gegevens. De printer is zonder doos, vanwege plaatsgebrek, alsook de webcam en scherm. Toetsenbord is _echt_ versleten, chips n foods enz ;) kwil het wel meegeven maar is crappy standaard 105 keyb.

pc(zonder scherm) gekocht in 2006. scherm is 4 jaar oud. Printer 2 jaar oud.

Afhalen in Aalst.

Prijs : 550 euro .
Pc gaat absoluut compleet weg.


Bij aankoop, testen we samen de pc, en log ik in met alle games online, indien
je dat wenst. De pc is dus startklaar. Bij aankoop download ik alle nieuwe drivers en zet ik ze op de 2de harde schijf. Ik zou het liefst na test en betaling, de boot harde schijf willen formatteren voor mn privacy ^^
Eventueel installeer ik Vista clean met jouw gekozen gebruikersnaam (dit alles na betaling uiteraard). alle logingegevens (steam account enz) staan opgeslagen in txt op de maxtor schijf.

Geen private messages, bieden via forum, winnende bieder pm'ed mij
voor uitwisseling contactgegevens. Bieden tot 23u vanavond .

-Ex!Tjen-

Legacy Member
aparte verkoop 8800GT ?

nee dus, soz :)
juist zien staan.

Moest je van plan zijn 8800GT apart te verkopen laat aub iets weten!
Bodje van €150
Met dank.

Betabyte

Legacy Member
Hou het clean aub.

Nee zoals vermeld verkoop ik alles in 1 verkoop.
Nog bij vermelden dat ik van het systeem mn faktuur heb.
Van het scherm niet meer en van de printer ook niet.
De printer is echter niet veel gebruikt, een 80 tal tekstpaginas afgedrukt, thats about it.

edit: van mn 8800gt ook natuurlijk.

Betabyte

Legacy Member
prijs verlaagd naar 600 euro. Dit is tevens het meeneembedrag.
eerste bod is verkocht.

Zelanus

Legacy Member
Leveren niet mogelijk?
Als dat mogelijk is geef ik 550 euro.
Software(vista en games) heb ik niet nodig.

Betabyte

Legacy Member
vista is geaktiveerd op die pc, is sowieso aan de pc verbonden hoor.
Ik heb geen vervoersmogelijkheid buiten openbaar :\

Betabyte

Legacy Member
Het scherm en printer word sowieso meeverkocht, ik kan er appart niks meer
mee doen. Daarom dat alle games enz ook meegegeven worden.

Betabyte

Legacy Member
Update: voorstel zelanus deels aanvaard => 530 euro + reiskosten(toon treinbiljet), kzal wel 2 keer moeten komen. wacht op akkoord.


indien niet verkocht => 530 euro zonder games, als je het zelf komt halen.
met games +20 euro
vervoer => reiskosten (openbaar vervoer, sowieso in 2 keer)

edit : ik kan hem dit weekend brengen dus 2x weekendbiljet, wat iets goedkoper is.
en sneller ;)

kode_

Legacy Member
Is het aalst bij asse of bij leuven? Wat is er nog onder garantie/factuur van?

bod 550€ voor alles.

Betabyte

Legacy Member
@ kode ja op alles, en Aalst nabij Asse Brussel.

http://itware.webware.be/info.php?artid=132-086&class=Video- & TV-kaarten&subclass=Videokaarten deze kaart dus, 1 weekske geleden gekocht
bij forcom.

effe benchresultaten van het systeem :
crysis demo op 1024 x 768 Very high DX10 mode 21 fps in gpu_benchmark
stalker : max detail EN belichting op 1024x768 : tussen de 60 en 180 fps (min - max)
Company of heroes: 35fps in DX10 mode.

UT3 demo : full detail , speelbaar met de VORIGE kaart (x850xt) , ni getest met deze maar is sowieso faktor 3x sneller.

3dmark 2006: ~8000 punten.

dit met de eerste 8800gt drivers 169.02WHQL

Ik wil gerust die benchkes met u tonen hoor.

Wel Zelanus reageert niet, en het vervoer tot bij hem ff gechecked, is da
moeilijk te doen. ik moet trein en bus nemen. Dit met een toch wel 8 kilo gevoelige baggage :s

kode_

Legacy Member
bod van 550€ afgehaald dus. Je kiest maar of je wil wachten op reactie van Zelanus. Ik kan dit week-end nog komen halen.

Extremengine

Legacy Member
Das toch weinig voor die 8800GT 3dmark06 8000 punten ?
Heb derjust efkes 3dmark06 laten lopen op mijn XFX 8800GTS 320mb,
en had 8887punten niet OC.Heb je reeds paar PM verstuurd in verband met je kaart,maar tot nu toe geen reactie gehad ?


Groetjes

Betabyte

Legacy Member
Ik heb op de nmbs gecheckt, geen direkte verbinding. Gezien de afstand gaat de prijs hoger zijn dan 550, gezien ik 2 keer moet gaan. scherm is crt dus gewicht is bijna niet te doen. mn case is ook redelijk heavy. brengen tot ginder is niet realistisch.
Deal is rond Kode is de koper.

Kode ik pm jou.


Als de deal afgehandeld is post ik een sluitend bericht.

Betabyte

Legacy Member
@ extreme : inderdaad, ik heb op intel quad cores zelfs al 3dmarks gezien
van 11000 met mijn kaart . 3dmark word redelijk beinvloed door de cpu die je hebt, is dx9 en al wat oudere test.

In real world games ga je waarschijnlijk niet hoger scoren.
Behalve in strategy games, is het vooral de gpu die zwaarder doortelt.

crysis gaat ni zo snel gaan met jouw kaart denk ik ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan