Archief - TK/TR Radeon 9800 PRO 256bit Sapphire

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

plat_muisken

Legacy Member
Ik verkoop een:

Sapphire Radeon 9800 PRO (128DDR, 256Bit) Atlantis
http://hardware.kelkoo.nl/b/a/ps_9185696/111601.html

met originele doos, factuur, cd-rom

reden verkoop: te performant
ik wil ruilen met een FX5200 (met opleg natuurlijk;) ) ofwel gewoon verkopen

minprijs: 75€
meeneem 100€

Ik verkies afhalen boven verzenden..






staat ook op tones en lovendo

BuYcKi

Legacy Member
plat_muisken zei:
Ik verkoop een:

Sapphire Radeon 9800 PRO (128DDR, 256Bit) Atlantis
http://hardware.kelkoo.nl/b/a/ps_9185696/111601.html

met originele doos, factuur, cd-rom

reden verkoop: te performant
ik wil ruilen met een FX5200 (met opleg natuurlijk;) ) ofwel gewoon verkopen

minprijs: 75€
meeneem 100€

Ik verkies afhalen boven verzenden..

staat ook op tones en lovendo

nog tot hoelang garantie ?

kan je evt leveren tegen kortrijk ?

plat_muisken

Legacy Member
buycki zei:
nog tot hoelang garantie ?

kan je evt leveren tegen kortrijk ?

factuur is van 11/11/2004. Ik denk dat ze 2 jaar garantie geven dus moet er nog 10 maanden garantie zijn ;)

leveren kan ik niet, maar (aangetekend) verzenden zie ik wel zitten

BuYcKi

Legacy Member
plat_muisken zei:
factuur is van 11/11/2004. Ik denk dat ze 2 jaar garantie geven dus moet er nog 9 maanden garantie zijn ;)

leveren kan ik niet, maar (aangetekend) verzenden zie ik wel zitten

waar aangekocht ?
en alles is er dus nog bij zoals aangekocht ? :)

wat is prijs van aangetekende zending ?
evt ruilen tegen een geforce 3 ti 200 ?

plat_muisken

Legacy Member
buycki zei:
waar aangekocht ?
en alles is er dus nog bij zoals aangekocht ? :)

wat is prijs van aangetekende zending ?
evt ruilen tegen een geforce 3 ti 200 ?

aangekocht in duitse webshop HIcomputer
alles is er nog bij; dvi/vga converter, cd-rom, doos... (enkel boekje mss niet?)

Hoeveel mb heeft die ti200?

Ik weet niet hoeveel het kost om aangetekend te verzenden

BuYcKi

Legacy Member
plat_muisken zei:
aangekocht in duitse webshop HIcomputer
alles is er nog bij; dvi/vga converter, cd-rom, doos... (enkel boekje mss niet?)

Hoeveel mb heeft die ti200?

Ik weet niet hoeveel het kost om aangetekend te verzenden

128mb

plat_muisken

Legacy Member
omdat het 128mb is heb ik interesse om te ruilen...

aanhoeveel opleg had je gedacht?

BuYcKi

Legacy Member
plat_muisken zei:
omdat het 128mb is heb ik interesse om te ruilen...

aanhoeveel opleg had je gedacht?

80 € opleg en ieder betaalt zijn verzendkosten ofzo ?

gamer505

Legacy Member
kom je wel eens in leuven indien wel ,
geen intresse in mijne geforce xfx 6200 met 512 mb ram ddr

plat_muisken

Legacy Member
gamer505 zei:
kom je wel eens in leuven indien wel ,
geen intresse in mijne geforce xfx 6200 met 512 mb ram ddr

ik kom niet in leuven :unsure: en heb geen interesse in jouw kaart...

plat_muisken

Legacy Member
buycki zei:
80 € opleg en ieder betaalt zijn verzendkosten ofzo ?

sounds good to me..

maar ik ga de thread nog even open laten he en de kat uit de boom kijken :applause:

BuYcKi

Legacy Member
plat_muisken zei:
sounds good to me..

maar ik ga de thread nog even open laten he en de kat uit de boom kijken :applause:

ja no prob,

maar kga oek geen week meer wachten ofzo,
mss kan ik er ook omkomen, maar dat regelen we dan wel :)

BuYcKi

Legacy Member
plat_muisken zei:

ga wrs bod moeten intrekken,
wegens misirie hier en heb het geld anders nodig ...

of moesten we iets overeen kunnen komen ofzo ...

edit : normaal is alles geregeld en is verkoop afgesloten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan