Astro
Legacy Member
Hi,
Ik verkoop mijn vers uit RMA komende MSI K8N Neo 2 Platinum.
Dit is een nForce3 moederbord met AGP voor socket 939.
Het is sinds gisteren bij Tones binnengekomen, maar ik heb 3 weken terug direct voor update naar PCIE gekozen.
Mag weg vanaf 60 euro, eerste die 80 bied heeft em.
vergeet niet => NIEUW met garantie tot mei 2007 (factuur aanwezig)
RUILVOORSTELLEN MOGEN ALTIJD! (case, 2de 6800GS, alvast leg ik op...)
Ik verkoop mijn vers uit RMA komende MSI K8N Neo 2 Platinum.
Dit is een nForce3 moederbord met AGP voor socket 939.
Het is sinds gisteren bij Tones binnengekomen, maar ik heb 3 weken terug direct voor update naar PCIE gekozen.
Mag weg vanaf 60 euro, eerste die 80 bied heeft em.
vergeet niet => NIEUW met garantie tot mei 2007 (factuur aanwezig)
RUILVOORSTELLEN MOGEN ALTIJD! (case, 2de 6800GS, alvast leg ik op...)
