AzZ_KiKr
Legacy Member
ik heb dus liggen een Maxtor Diamond Max 10 - 160G - SATA.
Deze is iin perfecte staat (+2,5 jaar garantie(schijf is van 11sept2005)) en zo goed als onmiddelijk beschikbaar (moet enkel nog es formateren)
bij een goed bod of een ruil tegen een IDE variant (even groot of groter) met nog genoeg garantie (2 jaar minstens) op (geen maxtor wel). (zeer veel intressen in een wd 160 gig IDE)
een ruil tegen een thermaltake xaser kast (niet armor reeks) en met oploeg van mijn kant zie ik ook wel zitten
Ik ben van opwijk. deze schijf stuur ik NIET op met de post, dus gelieve af te halen. in de week werk ik welaan het noordstation in brusseldus eventueel tot daar komen is ook geen probleem
indien echt goed bod of goeie ruil kom ik tot ongeveer 15-20 km in straal wel brengen.
ik behou me elk recht .....bla..bla..bla...
dit staat enkel te koop op dit forum. (ik ga wel es rondvragen in me vriendenkring, als ik daar bod krijg, dan post ik het hier wel)
Deze is iin perfecte staat (+2,5 jaar garantie(schijf is van 11sept2005)) en zo goed als onmiddelijk beschikbaar (moet enkel nog es formateren)
bij een goed bod of een ruil tegen een IDE variant (even groot of groter) met nog genoeg garantie (2 jaar minstens) op (geen maxtor wel). (zeer veel intressen in een wd 160 gig IDE)
een ruil tegen een thermaltake xaser kast (niet armor reeks) en met oploeg van mijn kant zie ik ook wel zitten
Ik ben van opwijk. deze schijf stuur ik NIET op met de post, dus gelieve af te halen. in de week werk ik welaan het noordstation in brusseldus eventueel tot daar komen is ook geen probleem
indien echt goed bod of goeie ruil kom ik tot ongeveer 15-20 km in straal wel brengen.
ik behou me elk recht .....bla..bla..bla...
dit staat enkel te koop op dit forum. (ik ga wel es rondvragen in me vriendenkring, als ik daar bod krijg, dan post ik het hier wel)

) 