Archief - [TK/TR] Maxtor 40G 5200rpm + 350W standaard voeding + Case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fartman

Legacy Member
Maxtor 40G P-ATA 5200rpm

Liefst ruilen voor een Western Digital/ Seagate S-Ata schijf van minimum 80G (met opleg langs mijn kant natuurlijk)

Schijf werkt nog perfect, is altyd gebruikt geweest om enkel muziek op te zetten. Garantie is verlopen in Mei 2005.

S/N = D23N2XWE


Bieden mag ook, beginprijs = 20€, meeneemprijs = 35€

Ruilen heeft voorkeur.

__________________________________________________________________________

Samsung 160G P-ATA 7200rpm

S/N = S02DJ10XA01845

Wel klein defectje, ik weet niet waaraan dit ligt maar bij het opstarten staat hij in de SMART status, weet niet hoe dit te verhelpen is, mess iemand ideetje?

Volgens de site van Samsung Belgium (http://www.samsung.com/be-nl/support/warranty/index.htm) is er 3 jaar garantie op, dus de garantie loopt nog tot 08 juli 2006)

Richtprijs = 65€+


__________________________________________________________________________

350W ATX voeding

Een gewone 350W ATX voeding, model 300XX
S/N = 00012514

Cooler van voeding is vervangen door een stillere blauwe led fan, dus heeft deze voeding een blauwe schijn aan de achterkant. Heeft ook een lus achteraan, dus heeft de mogelijkheid om een scherm te voorzien van stroom

Beginprijs = 10€
Meeneemprijs = 25€

__________________________________________________________________________

Standaard Witte Case

Titel spreekt voor zichzelf, is beetje vuil, maar wordt natuurlijk nog opgekuist ;)

Beginprijs= 5€
Meeneemprijs = 15€





Fotos van het geheel:

http://users.telenet.be/dc_nico/Verkoop/


Regels

- Enkel exclusief bieden
- Afhalen heeft voorkeur
- Niet te veel offtopic aub ;)
- Staat ook op:
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?p=26949#26949
http://www.madshrimps.be/forums/showthread.php?s=&postid=119795#post119795
http://forum.loveno.be/showthread.php?p=190095#post190095
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=383156#383156

Surf9

Legacy Member
De 250W is een 350W voeding zoals in de titel en foto veronderstel ik?

Fartman

Legacy Member
jep, sorry typfoutje ;)

editje ;)

Samsung schijf toegevoegd in startthread

edit2: nieuwe foto binnekant case en samsung HD

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
die samsung .. wat is dan juist het probleem met smart modus? wat wilt dat zeggen?

Is dat gewone ATA133? en kunt ge in Aalst geraken of ergens dichtbij?

Fartman

Legacy Member
ik kan in aalst geraken (ga daar naar de hogeschool)

het is een gewone ata schijf ;)

smart modus wil zeggen dat de schijf denkt dat er ergens een fout is, je kan mess proberen een nieuwe bootsector te schrijven ofzo. Of je kan ze gewoon opsturen naar Samsung zelf en een nieuwe ontvangen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
ah dus hij doet elke keer je opstart gewoon schijf controle ofzo?

voeg me toe op msn: Da_XortioN @ hotmail.com

bert9

Legacy Member
20 € exclusief indien snelle afhandeling en netjes ingepakt bij verzending.

Fartman

Legacy Member
Vrydag om 18.00u sluit het bieden voor de maxtor schijf af ;)

kan natuurlijk ook nu direct afsluiten als je 5 eurootjes mee biedt ;)

Fartman

Legacy Member
meeneemprijzen verlaagd!!!

Maxtor = 25€
Samsung = 50€
Voeding = 15€
Case = 10€

Fartman

Legacy Member
bod van 35€ voor de Samsung 160G op Madshrimps

45€ en ze mag buiten ;)

Fartman

Legacy Member
samsung verkocht op Tones

De stand van zaken:

Nog te koop:

Voeding 15€
Case 10€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan