Archief - [TK][TR] HTC X7500 Advantage (Mini Laptop)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JelleVDB

Legacy Member
Ik verkoop deze combinatie tussen een PDA en Laptop omdat ik het toestel amper gebruik, ik ben niet zoveel meer op de baan. 1 maand in bezit, het toestel is in perfecte staat, komt in de doos met alle accessoires (Het toestel is zelfs al geupgrade naar Windows Mobile 6 , de "Vista" versie van Windows Mobile) Het is een ideale vervanging voor een logge laptop, perfect voor mensen die veel op de baan zijn.


HTC X7500 features:

* Windows Mobile 5.0 Nederlands (Geupgrade naar WM 6)
* 128MB RAM / 256MB ROM
* 8GB harde schijf
* ingebouwde GPS-ontvanger met TomTom Navigator 6
* GSM, GPRS, UMTS, HSDPA
* Wi-Fi 802.11 b/g
* Bluetooth 2.0 + EDR
* afneembaar QWERTY-toetsenbord


In de doos:

* Handleiding + verkorte handleiding
* Batterij + lader
* 2 styli
* Stereo hoofdtelefoon
* USB-kabel
* VGA-kabel
* Lederen draagtas
* 2 CD-ROM's met aanvullende software

Foto van het toestel in huidige staat: http://www.downloadforum.ws/DSC00054.JPG
Meer informatie over het toestel: http://www.pdashop.be/product/39651/htc-x7500.html (Zeker eens bij reviews kijken op die site)

Nieuwprijs is €904 bij PDAShop. U kan geld bieden of iets om te ruilen met het toestel. Kan afgehaald worden in Hamme (Oost-Vlaanderen) , Leuven (Vlaams-Brabant) Ik kan het ook persoonlijk brengen met de auto, hiervoor reken ik €0.10/KM

Indien je meer informatie wenst, vraag maar!

Che Guevara

Legacy Member
wat zijn de afmetingen van dit toestel en wat is zoal de richtprijs ?

Anjooh

Legacy Member
Indien in perfecte staat (dus zonder krassen) hier een bod van 675 euro.
Kan dit snel afgehandeld worden?
Ik kan desnoods deze avond afspreken.

Groetjes

Che Guevara

Legacy Member
700 eurokes maar graag reactie
hoe lang gaat de batterij nog mee ???

Che Guevara

Legacy Member
750 indien in perfecte staat
en graag antwoorden op mijn vraag

Che Guevara

Legacy Member
allee 800 dan maar afgehaald te leuven indien alles volledig en met doos en dergelijke
in perfecte staat
en had graag geweten hoe lang de batterij meegaat

Anjooh

Legacy Member
Toestel deze vooravond nog afgehaald, is 100% in orde.

Thx voor vlotte afhandeling, positieve itrader volgt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan