W!mpix
Legacy Member
Te koop of te ruil: mijn spilksplinternieuw exemplaar van GTA vice city.
Gekregen als sinterklaascadeau maar ik heb deze versie al dus jah...
Te koop per opbod, minimaal 6 euro
Of te ruil tegen leuke games ala Kohan 2/Star wars best of/andere plezante dingskes of een controller voor de pc.
Ook af te halen te Leuven/Tongeren/enig station daar tussenin.
Gekregen als sinterklaascadeau maar ik heb deze versie al dus jah...
Te koop per opbod, minimaal 6 euro
Of te ruil tegen leuke games ala Kohan 2/Star wars best of/andere plezante dingskes of een controller voor de pc.
Ook af te halen te Leuven/Tongeren/enig station daar tussenin.
