Archief - [TK/TR] Ati remote control

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Gegroet,

ik verkoop een ati remote control omdat ik even goed met mn draadloze muis de pc kan besturen..

Als het ruilen is dan kan dit tegen een HD of tegen cpu/graka cooling of fancontroller of modding gerief. (eventueel via opleg van mijn kant)

Ati remote wonder

kan dus door de muren aangezien het via radio werkt ipv infrarood..

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
hoe bedoel je..

USB heeft dat nodig .. plug en play en drivers @ ATI site

-R@TLeR-

Legacy Member
modstuff hmz...
wa moete hebben kies maar iets ;)
of tegen een hd van 120gig ofsow kan ik ook nog ruilen
kheb nog artic silencer voor geforce 68xx liggen ook...
ge ziet maar

ZMarre

Legacy Member
Ik bied 12 euro excl. Heb desnoods nog wel wat boxed heatsinks enzo liggen, een nieuwe coolermaster 60cm rounded cable,...

Of een grafisch LCD van 128*64 met rode (!) backlight + opleg van jou kant?

/edit: nog ne Zalman ZM80C-HP ook eventueel, de gekende passieve graka-koeler :)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
12€ excl. is wel wat weinig hoor..
nieuwprijs is +/- 42.50€ en is niet in België te verkrijgen.. (dus prijzen van België zul je niet vinden)

@ -R@TLeR- die HD staat mij wel enorm aan... hoeveel opleg had je dan nog willen krijgen? Cooler is voor op een ATI x700pro 256ddr...
@ ZMarre die LCD staat me ook aan en die zalman eventueel ook...

ZMarre

Legacy Member
Die Ati Remote Wonder II (den opvolger dus :)) kost nieuw 35 euro dusja :)

Anyway, die Zalman zou ik gewoon 1op1 willen ruilen, ik stuur op en gij stuurt op. /edit: vergeten te vermelden dat die Zalman cooler in ongeopende verpakking zit!

Grafisch LCD van die grootte kost nu nog 35 euro bij world-led en htvision, en dan heb ik nog een schoon stuk mogen bijbetalen voor montage van die rode backlight (vinde niet zomaar in de winkel). Ik zou dus zeggen vijftien euro opleg van uwe kant?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
uw cooler is de passieve versie? Denk niet dat dat een ATI x700pro 256ddr kan coolen hoor :-x , met zijn standaard (lucht cooler) wordt hij al warm :unsure:

van waar hebt ge die prijs?

ZMarre

Legacy Member
Ik had mijnen tweede bij ne kameraad op zijne 9800PRO geinstalleerd, en mits een minimum aan airflow in de case was dat geen probleem :)

Die X700 is een veredelde 9600XT, dus dat zou zeker geen prob moeten zijn. En graka's kunnen beter tegen warmte dan CPU's he, 60°C is perfect normaal voor die dingen. Max voor een GPU ligt tegen de 80°C ergens.

Prijs had ik van meedio.be, via hun HTPC pricewatch. Is wel in holland blijkbaar.

/edit: ge hebt mijne vorige edit gezien? :unsure:

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
x700pro is wel nog iets totaaaal anders dan een 9600xt hoor.. heb de 9600pro nog gehad .. met die x700pro haal ik 2,5x zoveel dan met mn 9600pro ;)

x700pro is eerder een underclockte x800pro, dus cooling zal niet voldoen vrees ik daar deze kaart enorm warm wordt, weet wel dat GPU warmer wordt dan CPU , maar ik ga toch niet voor die passieve cooling, sorry ;)

btw... Ati Remote Wonder II wintelco.nl € 39.90
vind ik hier

ZMarre

Legacy Member
Had me idd vergist, dat was bij de mobile versies dat de X700 gewoon een 9600 is.

Maar ne X700 is ne RV410 core terwijl de X800 ne R410 core heeft :) Dus niet zomaar ne geunlockte X800 ;)

Anyway, op de site van zalman staat dat vanaf 9800PRO de optionele fan wordt aangeraden, en de clockspeeds van de 9800 liggen op hetzelfde niveau als de X700PRO (met als groot verschil dat 9800 wel 256Mbit bus heeft itt 128Mbit bus van X700)

Dus met wat airflow is dat echt te doen hoor.

Achja, moest ge het echt niet willen: nog geinteresseerd in het LCD?

/edit: zie zelfs 21 euro staan voor de laatst genoteerde nieuwprijs van die remote wonder I ;)

/edit2: nu ga ik slapen, laat maar iets weten :) Gegroet!

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Ik ga eerst kijken wat er gebeuren zou met die 120Gb HD, ik laat u zeker spoedig nog iets weten ;)

Mvg
XortioN aka Carolus

the_fox

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=- zei:
12€ excl. is wel wat weinig hoor..
nieuwprijs is +/- 42.50€ en is niet in België te verkrijgen.. (dus prijzen van België zul je niet vinden)

prijzen van in België zijn wel te vinden, en op basis van die rpijs is €12 wel genoeg ^^


het is natuurlijk altijd handig, linken naar een dure buitenlandse shop en dan zeggen dat ge het in .be ni vindt ^^

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
mja sry maar ik dacht dat het in België niet te verkrijgen was :doh:
moet je daarom direct gaan beschuldigen dat ik dure sites eruit haal, ik heb gezocht naar prijs via pricewatch
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan