Archief - [TK]Serverruimte

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord Benno

Legacy Member
Een vriend van me heeft serverruimte die hij verkoopt. Hij is geen handelaar en zoekt eerder kennissen die van zijn dienst gebruik willen maken. Omdat dit ook intressant is voor gameservers help ik hem om het hier aan de man te krijgen.

Het gaat om het volgende:
• Ongelimiteerde databases, addon domeinnamen, ftp-accounts en emailadressen
• 500 gig opslagplaats
• 3000 gig traffic per maand
• 99.99 % uptime
• 199 euro per jaar

Aarzel niet om vragen te stellen!
mvg,

Ben


P.S. Met dank aan Tarske om toestemming te geven voor deze thread!

AccuCore

Legacy Member
welke verbinding?
iets meer uitleg zou zeer welkom zijn :)
1/2 terra voor 199euro per jaar?
euhm mss best met afgesproken hoeveelheden werken he :) bvb 50gig/user

XerberuZ

Legacy Member
AccuCore zei:
welke verbinding?
iets meer uitleg zou zeer welkom zijn :)
same here
betaal atm 90 euro voor 500 gig 5000 traf/m voor 2 jaar op een virtual .
dus welke hardware is er bij uwe maat en welke verbinding ?
backup voorziening ? helpdesk :p ?

Lord Benno

Legacy Member
AccuCore zei:
welke verbinding?
iets meer uitleg zou zeer welkom zijn :)
1/2 terra voor 199euro per jaar?
euhm mss best met afgesproken hoeveelheden werken he :) bvb 50gig/user
het is wel degelijk 500gig per user hoor:niceone:
verdere vragen zal ik tegen morgen kunnen beantwoorden...

DreamWearl

Legacy Member
ook wel interesse hier.
automatische backup?
hoeveel gebruikers erop?
eigen ip adres?
en verder vrage van hierbove ook :)

CyB3Rk3

Legacy Member
hmm heb ook wel intresse maar wil ook wel weten waar locatie is en welke link deze heeft

desolation

Legacy Member
99.9% uptime, garandeert em da dan contractueel met penalties alsem die niet haalt ?

en kan er factuur gemaakt worden ?

Lord Benno

Legacy Member
Owkej ik heb wat extra info:
De servers bevinden zich in de USA.
Er zullen wel veel gebruikers op die servers zitten...
De hardware moet mn maat nog es nakijken, maar als het is om gameservers te hosten dan kan er eerst getest worden voor er een deal gemaakt wordt.
backup kan dagelijks en ook de helpdesk is 24/7
Het is misschien nog belangrijk om te melden dat het LINUX servers zijn!

piotke

Legacy Member
mjahn veel users, kunnen die ietwat SQL querying aan en dergelijke, vrij bepertkte info wel allemaal.

Lord Benno

Legacy Member
Nog enkele antwoorden
1. Er kan dagelijks een backup worden gemaakt van de bestanden en databases.
Indien gewenst kan dit ook meermaals per dag.
2.Als mensen een domein naam nemen hebben ze een eigen IP adres. Er kan ook
een dedicated Ip adres zijn.
3. Inloggen via SSH is mogelijk
4.factuur kan gemaakt worden,n net als een contract
5. De processors zijn quad xenons.

Wie het e-mail adres wilt van mn vriend kan me een pm sturen. Dan kan je direct vragen aan hem stellen!

XerberuZ

Legacy Member
sorry maar dan zie ik geen voordelen voor een gewone site hosting tegenover siteground.com voor een toch wel veel hogere prijs . en gameserver op zon systemen :S
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan