PsYmon
Legacy Member
Oi,
ik ga nog eens mijn mATX mobo proberen verkopen voor ik het op ebay zet.
Het moederbord is nieuw, nooit gedraaid, met factuur van een paar weken geleden.
Ik heb het gekocht voor 48 euro bij codima gent, en ik wil er nog 40 euro voor weerzien. Dit is dus de MINIMUM- en MEENEEMPRIJS EXCL VERZENDING
Meer specs vind je HIER
Ik verkoop ook nog mijn band of brothers verzamelbox (geen tinnen doos). 1 x bekeken en dus in perfecte staat. Gaat enkel weg vanaf 35 euro excl.
Bieden onder mijn prijzen is reported :doc:
ik ga nog eens mijn mATX mobo proberen verkopen voor ik het op ebay zet.
Het moederbord is nieuw, nooit gedraaid, met factuur van een paar weken geleden.
Ik heb het gekocht voor 48 euro bij codima gent, en ik wil er nog 40 euro voor weerzien. Dit is dus de MINIMUM- en MEENEEMPRIJS EXCL VERZENDING
Meer specs vind je HIER
Ik verkoop ook nog mijn band of brothers verzamelbox (geen tinnen doos). 1 x bekeken en dus in perfecte staat. Gaat enkel weg vanaf 35 euro excl.
Bieden onder mijn prijzen is reported :doc:

)
btw tis vorne p4 1,8gig sckt 478, da beest ga da toch aanvaarde hé