Terrorist_Hell
Legacy Member
Ik verkoop dus mijn HIS X1950 Pro PCI-e 256MB in tiptop staat, is negen maand in gebruik. Graag had ik deze liefst ingeruild voor een (HIS) 2900XT met €200 opleg van mijn kant. Factuur aanwezig, aangekocht bij Gistron.com, samen met een hele reeks andere componenten.
