Archief - [TK]PC Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AbstrusE

Legacy Member
Hallo

Ik verkoop volgende spellen: (Tussen haakjes is meeneemprijs)

BattleField2 (25 eur EXCL)
Quake4 (15 eur EXCL)
Actua Ice Hockey 2 (?)
Blood Omen 2 (?)
Rainbow Six Covert Ops Essentials (?)
Unreal Tournament 2003 (?)
Splinter Cell (?)

Gelieve te bieden EXCL verzendingskosten...

Indien er interesse komt van familie vrienden hebben deze uiteraard voorrang, ik meld het dan in deze thread. Ik behoud mij ook het recht niet te verkopen indien de geboden prijzen niet voldoende zijn.

Mvg

AbstrusE

Legacy Member
Ik ben van Zonhoven, bod van 10 eur genoteerd. (zoals in openingspost, excl verzending eh)

AbstrusE

Legacy Member
Ik sluit af op dinsdagavond (precies uur kan ik niet zeggen maar het zal zo ong rond 18u zijn)

AbstrusE

Legacy Member
ok, dus tot nu toe:

Q4 voor 10 eur excl
UT2003 voor 10eur excl

en het bod van ravenous wil ik ook wel overwegen vermits er niet veel interesse is, als je me dan wel 1 plezier wilt doen en me vertellen hoeveel de verzendingskosten zijn?! :)

AbstrusE

Legacy Member
Raged en Ravenous, indien ik geen respons krijg van jullie gaat de verkoop zowieso niet door... Ik geef jullie nog tijd tot morgenavond om contact op te nemen (via pm of msn).
Als je ergens op biedt lijkt het me logisch dat je de gang van zaken in het oog houdt.

Mvg

Latinos

Legacy Member
BF ruilen tegen FarCry + ski racing 2005?
Ik zag je eerdere topic ;)

AbstrusE

Legacy Member
Hmmmz, enkel als je tot hier kan komen, ik heb momenteel enkel bedrijfswagen die ik niet voor prive mag gebruiken en ruilen via de post doe ik liever niet...

ß-ߨ¥

Legacy Member
Quake 4 perfect ontvangen.

Whitelist is gemeld. Do the same please ;)

AbstrusE

Legacy Member
ß-ߨ¥ zei:
Quake 4 perfect ontvangen.

Whitelist is gemeld. Do the same please ;)

Done,

Q4 nog in goede staat (maw, heeft de post het niet vern**kt :p) ??

***********************

Edit:

- Latinos, check pm
- Raged en Ravenous, sorry maar kans verkeken...
- Deze zijn dus nog beschikbaar indien iemand anders geinteresseerd is:


. BattleField2 (25 eur EXCL) [ Onder voorbehoud, aant "commercen" met Latinos ]
. Unreal Tournament 2003 (?)
. Actua Ice Hockey 2 (?)
. Blood Omen 2 (?)
. Rainbow Six Covert Ops Essentials (?)
. Splinter Cell (?)

Voor de laatste 4 (AIH2; BO2; R6COE & SC) mag je bieden vanaf 11 eur INCL

***********************

AbstrusE

Legacy Member
deal ivm UT2003 gaat toch door met Raged dus UT2003 is niet meer beschikbaar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan