Archief - [TK]Oude PC onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prophex

Legacy Member
Devolgende zaken mogen de deur uit:

Processor: AMD Duron 1200
- Socket A (Socket 462)
- 1.2 Ghz
pic 1, pic 2
-> minimum prijs: € 5,00
-> meeneemprijs: € 8,00


Moederbord: Elitegroup K7VMM (onboard grafische kaart met 32MB)
- Socket A (Socket 462)
- Processors: AMD Duron, AMD Athlon
- Type: micro ATX (24.4 cm x 24.4 cm)
- FSB: 266 MHz
- Geheugen: DDR SDRAM, SDRAM (2 x 168 Pin SDRAM DIMMs, 2 x 184 Pin DIMMs)
- Max geheugen: 1 GB
- connectors:
  1. Floppy Port x 1
  2. Game/MIDI Connector x 1
  3. Infrared Port Header x 1
  4. PS/2 Keyboard x 1
  5. PS/2 Mouse x 1
  6. Parallel Port (ECP/EPP/SPP) x 1
  7. Serial Port x 1
  8. USB 2.0 x 6
- Expansie sloten:
  1. AGP x4 x 1
  2. CNR x 1
  3. PCI x 2
- fan-connectors: 2 x 3-pin fan headers
pic 1, pic 2
-> minimum prijs: € 8,00
-> meeneemprijs: € 10,00


Geheugen: Samsung PC133 SDRAM 256MB
pic 1
-> minimum prijs: € 3,00
-> meeneemprijs: € 5,00


Harde Schijf: Maxtor 40GB - 5400rpm IDE (5.25")
pic 1, pic 2
-> minimum prijs: € 7,00
-> meeneemprijs: € 10,00


CPU-koeler:
- Socket A (Socket 462)
- 3-pin connector
pic 1, pic 2
-> minimum prijs: € 3,00
-> meeneemprijs: € 5,00


Voeding: LC-A300ATX
- 300 watt
- ATX
- 1x 80mm fan
- connectors:
  1. 1x 20-pin
  2. 1x P6
  3. 1x ATX12V (4-polig)
  4. 1x Floppy
  5. 4x 5,25inch connector
pic 1, pic 2
-> minimum prijs: € 8,00
-> meeneemprijs: € 10,00


Bij voorkeur verkoop ik alles in 1 keer, daarom geef ik 5 euro korting op de volledige meeneemprijs van € 48,00 aan de persoon die alles in 1 keer koopt. Maar uiteraard is individuele verkoop ook mogelijk. (indien iemand dus alles in 1 keer neemt voor de meeneemprijs, zal hij/zij prioriteit krijgen op andere biedingen samen met € 5,00 korting.)

Ik prefereer afhaling, maar opsturen is ook mogelijk. (Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten.) Plaats van afhaling is Sint-Martens-Latem. (regio Gent) Tijdens de week zit ik echter op kot in Antwerpen, dus kan er daar ook afgesproken worden.

Bovenop de korting van € 5,00 geef ik ook nog aan alle producten een "kapot, geld terug garantie" (kapot bij aankoop wel te verstaan), dit omdat ik niet 100% zeker ben of alles het nog doet. De PC zit momenteel namenlijk niet meer in elkaar en heb geen zin om me daar mee bezig te houden. Maar laatste keer dat ie gedraaid heeft, werkte alles nog perfect.

Dit topic blijft openstaan t.e.m. Zaterdag 15 december, 19u. Dan bekijk ik de (eventueel) afzonderlijke biedingen en handel verder af.


Deze spullen staan ook nog te koop op:
- Shrimprefuge
- Tones

yezzer

Legacy Member
ik bied alvast de meeneemprijs voor het moederbord Elitegroup K7VMM (10 euro) en de meeneemprijs voor het latje van Samsung PC133 SDRAM 256MB (5 euro)
samen dus 15 euro en afgehaald
eventueel ook nog interesse in de cpu koeler en daar geef ik uw min prijs van 3 euro voor, alsook voor de hd, daar geef ik ook uw min prijs van 7 euro voor, uiteraard ook afgehaald
mvg
afhandeling mag via pm of mail [email protected]

Prophex

Legacy Member
*UPDATE 1* (= eerste up)

- Processor: Meeneemprijs geboden door "cprovost" (9lives.be)
- Moederbord: Meeneemprijs geboden door "yezzer" (9lives.be)
- Geheugen: Meeneemprijs geboden door "yezzer" (9lives.be)
- Harde Schijf: Minimumprijs van 7 euro geboden door "yezzer" (9lives.be)
- CPU-koeler: Minimumprijs van 3 euro geboden door "yezzer" (9lives.be)
- Voeding: nog te koop


Tenzij iemand dus alles in 1 keer neemt voor de meeneemprijs, is dit de tussenstand. :)

Prophex

Legacy Member
biedingen zijn afgelopen, pm's zijn verstuurd, ...

close topic pls
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan