Archief - [tk]msi Nx8800gts 320mb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thibo

Legacy Member
Hallo,

Ik verkoop hier mijn bijna splinternieuwe kaart.
Hij is 20 dagen oud en ben er zeer tevreden van.
Hij is nog nooit overgeclocked geweest, ben trouwens niet op de hoogte hoe je een grafische kaart moet overclocken.
De reden van verkoop is omdat ik er simpelweg een tijd meer voor heb.
Sinds ik heb heb geinstalleerd heb ik maar een paar keer STALKER gespeeld en hoogstens 5 keer CS:S. Ik heb zo een goede kaart niet nodig voor de weinige keren dat ik echt game..

Wat er allemaal bij zit:
De kaart zelf
Drivers en Utilities
Molex naar PCI-E connector
2x DVI naar VGA
HD component out
S-Video kabel
Handleiding
Factuur met 2 jaar garantie bij JAHA.be
2 Full games:
Company of Heroes
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
De doos ook in nieuwstaat

Min: €235
Meeneem: €250 (incl.)

Ik kan verzenden via De Post of afspreken in Gent en De Pinte

Een paar foto's:

http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004373829848439532
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004383344211848054
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004379444564725153
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004373438843994145

Excl. bieden aub!:)
Staat ook op Tones.be en Kapaza


Mvg.

thibo

Legacy Member
Opgelost:)
Meeneemprijs blijft incl.

Als je die biedt is het incl. verzendingskosten.
Dus excl. bieden graag tenzij je meeneem biedt:)

Monty007

Legacy Member
Mocht je nog geen nieuwe kaart hebben, dan kan ik ruilen met een Sapphire Radeon X1950XTX, met doos in nieuwstaat en alle toebehoren, tevens in nieuwstaat. Die kaart is TOP Dx9 en draait ook nog alles mooi maar kost dus al een stukje minder. Het mooie van de zaak is dat ik ook van Gent ben/studeer.
Mocht deze samenloop van omstandigheden je bevallen mag je me altijd PMen voor een opleg die jou aanvaardbaar lijkt. Allesins succes met de verkoop van dit mooie kaartje

Monty

thibo

Legacy Member
Sorry maar die kaart is nog iets te hoog voor wat ik er mee zal doen.
En verkoop geniet mijn voorrang.
EDIT: Nu ik erover nadenk, ik moet toch beeld hebben he, dus doe maar alle voorstellen.


Mvg;)

longpatje

Legacy Member
Sapphire x1900xt 512 mb ddr3 met Arctic Accelero X2 + 100 euro

mouly jr.

Legacy Member
Sapphire x1950 pro met 265mb geheugen + 120 euro
kan afspreken in Gent

(half jaar oud met garantiefactuur, winkel in Gent)

Monty007

Legacy Member
Zal ik ook maar mijn voorstel formuleren :) Gezien mijn kaart pakken beter is dan twee voormelde kan ik zeker zo geen opleg doen. Tis te zien wat je prefereert. Als je enkel nog CS enzo wil spelen neem je beter 1 van bovenstaande. Wil je alsnog Crysis en dergelijke meepikken, dan ben je beter af met iets beter. Maar veel opleg kan ik niet geven als ik de nieuwprijzen vergelijk, sorry :)

thibo

Legacy Member
Sorry, weer hetzelfde als bij Monty, deze kaarten zal ik niet nodig hebben.
Iemand die een kaartje wegdoet voor €20? een heel simpele kaart? Wel PCI-E;)
Opleg €220 dan.

Meeneemprijs verlaagd naar €250.(incl) bij afspraak in gent doe ik er dan weer wat af.

Den Pierre

Legacy Member
hoeveel opleg wilde voor ruil met gainward 6600 128mb(of eventueel 6600gt voor moeste nog iets betere willen)?

Ik kan gerust afspreken in gent.

thibo

Legacy Member
Heb even in het forum gekeken en €215 lijkt me een eerlijke opleg.
voor die Gainward dan.

is die zeker PCI-E? en werkt hij nog perfect, zit alles er nog bij etc..?

Andere mensen doe maar een bod hé;)
Ik beslis nog niets ..

Den Pierre

Legacy Member
Voor mij is 215€ goed.

Heeft tot nu toe perfect gewerkt ja.:)
Zit niet zo echt veel bij, enkel tv kabel, cd en boekske.En is uiteraard pci-e.

Kan eventueel ook beide kaarten in gent testen alsde gij bij mij in gent komt afhalen.Kzou ze eigenlijk wel graag werkende zien dan ;)

thibo

Legacy Member
Zie dat er nog veel mensen het topic lezen, dus ik beslis nog niets maar het is genoteerd.

Meeneemprijs €245; hij is maar 20 dagen oud hé!
en er is niet mee overgeclocked. Echt nieuwstaat.

thibo

Legacy Member
Hallo, sorry maar ik kan nie genoeg opleg vragen voor die kaart...
Nieuw kost die nog ~€80..

Iemand die de meeneemprijs biedt? of een 6-kaart heeft liggen?
5-kaart is ook goed maar bestaan die in PCI-E?
Of iets gelijkaardigs van ATi??
Bij ruilen wel liefst ergens een afspraak.


Mvg!

flirt

Legacy Member
heb hier een asus en8500gt silent magic liggen ,pci.
hoeveel opleg nog erbij?

thibo

Legacy Member
Idem als piotke :( ik kan er dan geen €200 meer uithalen.

En tot nu toe deal met Den Pierre, wacht nog even op bevestiging.
Bij bevestiging sluit ik af.

Mvg!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan