dees moest ik er nog bij zetten. Ik heb ze gekocht opt forum(nieuw) en heb ze niet gebruikt dus overclock ook niet. ze is wel makkelijk te overclocken mits de goeie software.
De kerel waarvan ik kocht had zijn vorige kapotgekregen(hoe weet ik niet en heeft een nieuwe gekregen van MSI) die doos van MSI met het nieuwe factuur heb ik overgekocht.(dus er is geen boekje bij) maar die zijn opt net te vinden. +Drivers kan ik je mee geven als je dat wil
Kaart is volledig nieuw , ze komt uit een pc winkel! + Garantie uiteraard.
Er zit ook nog een kabel bij voor video dacht ik
ik had dit eerder moeten melden maar ben het vergeten. excuses daarvoor. maar de kaart is dus in nieuw zonder gebreken. kan getest worden voor goede werking maar dan is ze natuurlijk niet volledig nieuw meer he

je kan ze testen bij mij thuis maar dat gaat pas vanaf maandag.(dinsdag tot 13u)
MEENEEMPRIJS IS VERLAAGD NAAR 65. VANAVOND AL AFHANDELING.