Archief - [TK]MSI 9600XT agp

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nico

Legacy Member
Hey,
deze nieuwe kaart met garantie heeft hier al eens te koop gestaan maar de koper laat niets van zich horen (3/4 dagen al) dus verkoop ik opnieuw.

laat het bieden beginnen :)

mvg,
nico.

meeneemprijs 70euro.

nico

Legacy Member
ok maar nog te weinig. was toen verkocht voor 60-65 5dagen geleden:)

nico

Legacy Member
ok, bedankt. dit lijkt er al meer op :) we zijn in de goeie richting :p

Dannykills

Legacy Member
alles is er toch bij hé? doos boekjes factuur etc....?
is die geocd geweest? kan toch getest worden voor goede werking hé?

mvg

Danny

nico

Legacy Member
dees moest ik er nog bij zetten. Ik heb ze gekocht opt forum(nieuw) en heb ze niet gebruikt dus overclock ook niet. ze is wel makkelijk te overclocken mits de goeie software.
De kerel waarvan ik kocht had zijn vorige kapotgekregen(hoe weet ik niet en heeft een nieuwe gekregen van MSI) die doos van MSI met het nieuwe factuur heb ik overgekocht.(dus er is geen boekje bij) maar die zijn opt net te vinden. +Drivers kan ik je mee geven als je dat wil :)
Kaart is volledig nieuw , ze komt uit een pc winkel! + Garantie uiteraard.
Er zit ook nog een kabel bij voor video dacht ik :)

ik had dit eerder moeten melden maar ben het vergeten. excuses daarvoor. maar de kaart is dus in nieuw zonder gebreken. kan getest worden voor goede werking maar dan is ze natuurlijk niet volledig nieuw meer he:) je kan ze testen bij mij thuis maar dat gaat pas vanaf maandag.(dinsdag tot 13u)

MEENEEMPRIJS IS VERLAAGD NAAR 65. VANAVOND AL AFHANDELING.

doc1

Legacy Member
als je nog wil

65 euro en ik kom em morgen halen met test als het even kan.

nico

Legacy Member
dannykills komt hem halen op zondag. als hij ze niet neemt zal ik je contacteren.

nico

Legacy Member
ben de thread uit het oog verloren. sorry. alles was via pm geregeld en dacht dat danny ok hier bod had uitgebracht

Dannykills

Legacy Member
nico zei:
ben de thread uit het oog verloren. sorry. alles was via pm geregeld en dacht dat danny ok hier bod had uitgebracht

yep idd en sinds er zo weinig reactie was had nico gevraagd om af te handelen en ik had ze dringend nodig.

btw perfecte deal en bedankt voor te laten testen.
= whitelisted :niceone:

Mvg

Danny

nico

Legacy Member
idem whitelist!
Correcte afhandeling.

kaart is dus weg;


can be closed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan