Archief - [TK]Externe HD WD MyBook 250

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bjorn121

Legacy Member
Het gaat over deze externe HD. Er is niets aan, werkt perfect en is aangekocht september 2006. De factuur krijg je erbij, dus je hebt nog een klein jaar garantie. Ik woon in Gent en wil het wel komen brengen als het op een aanvaardbare afstand ligt.

Startprijs is 50 euro, meeneemprijs is 60 euro. Ik zal mijn filmcollectie er laten opstaan :).

Staat ook op Shrimprefuge.

mellonc

Legacy Member
Reden van verkoop, en factuur van welke winkel? En heb je de verpakking ed nog?

'k Heb sterke interesse, en afhalen zou geen probleem zijn.

Insomnasia

Legacy Member
Waar ergens in Gent?
Kan u het tot bij mij leveren?
Zou u eens een test v HDtune kunnen doen?
Zien voor eventuele bad sectors...

Bjorn121

Legacy Member
Veel vragen :).

Verpakking heb ik jammer genoeg niet meer, aangezien ik onlangs verhuisd ben en die geëlimineerd heb. De winkel waar het gekocht is, is http://www.codima.be/, op de Voskeslaan in Gent. Aankoopdatum was 19/09/2006.

De reden dat ik hem wegdoe is omdat hij te klein is voor mij. Ik ga mij een nieuwe kopen, maar ik heb geen zin om hier met 4 externe harde schijven te zitten na verloop van tijd.

Even bij vermelden, maar de aankoop van mijn nieuwe HD hangt af van de verkoop van deze HD. Dus als deze verkocht is, zou je mij nog even tijd moeten gunnen om alles over te zetten. Geen idee of dit een probleem vormt voor eventueel geïnteresseerden.

Test van HDTune is aan het lopen, van zodra ik de resultaten heb zal ik ze hier posten.

Ik woon vlak aan het Sint Pietersstation btw. Gent -> Geraardsbergen wil ik eventueel wel nog doen, maar dan zal het een mooi bod moeten zijn :p.

mellonc

Legacy Member
Bjorn121 zei:
Veel vragen :).
Even bij vermelden, maar de aankoop van mijn nieuwe HD hangt af van de verkoop van deze HD. Dus als deze verkocht is, zou je mij nog even tijd moeten gunnen om alles over te zetten. Geen idee of dit een probleem vormt voor eventueel geïnteresseerden.


Wanneer zou er dan ten vroegste afgehaald kunnen worden? Vanmiddag is te vroeg dan neem ik aan?

Bjorn121

Legacy Member
Jup. Ten vroegste volgend weekend eigenlijk. Hopelijk vormt dat geen obstakel.

Bjorn121

Legacy Member
Tenzij je natuurlijk vandaag beslist, dan ga ik morgen om een nieuwe en heb je hem dinsdag of woensdagavond al.

mellonc

Legacy Member
Klinkt beter, als ik hem dinsdagmiddag (of -avond) kan afhalen wil ik er wel €50 voor geven. (onder voorbehoud van die HDTune test)

Bjorn121

Legacy Member
Ik zal straks het resultaat van die HDTune test posten. Ik heb al een quickscan laten uitvoeren en dat gaf geen problemen. Als je antwoord ja is, gooi ik hem mss morgennamiddag nog binnen bij u. Enfin, we zien dan wel.

Bjorn121

Legacy Member
Et voila:


Mag ik uw bod noteren? Indien ja, zal het wel van u zijn. Dan probeer ik het morgennamiddag bij u binnen te gooien.

mellonc

Legacy Member
Bjorn121 zei:
Et voila:


Mag ik uw bod noteren? Indien ja, zal het wel van u zijn. Dan probeer ik het morgennamiddag bij u binnen te gooien.

Afbeelding valt heel klein uit hoor, onleesbaar bijna.. of 't ligt aan mij

Bjorn121

Legacy Member
edit>
Godver, heb ik de harde schijf van mijn laptop gescand. Enfin, zal het opnieuw doen en daarna het resultaat posten. Vond het al verdacht dat het zo snel ging :-/.

mellonc

Legacy Member
Bjorn121 zei:
edit>
Godver, heb ik de harde schijf van mijn laptop gescand. Enfin, zal het opnieuw doen en daarna het resultaat posten. Vond het al verdacht dat het zo snel ging :-/.

'k Zat me net ook al te bedenken dat die schijf groter moest zijn dan de 60gig in het venstertje...
maar goed, ik wacht geduldig af;)

Bjorn121

Legacy Member
Ik laat dit nog open tot morgenochtend 10 uur (enfin, straks dus). Tenzij iemand ondertussen de meeneemprijs biedt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan