nico
Legacy Member
Hey,
Wegens tijdgebrek verkoop ik BF2 + de key om online te kunnen spelen. Ik garandeer u dat ik de key niet meer gebruik en het game uninstalleer van mijn computer.
Heb ook LMA manager 2005 die weg mag.
Ben van zaventem, minimumprijs is er niet, bieden begint bij 10 euro en blijft tot vrijdagavond 22u online.
Ik kan beslissen in de loop van deze tijd om het game vroeger te verkopen of indien te weinig respons de verkoop af te blazen.
Mvg,
nico
btw : I'm whitelisted
Wegens tijdgebrek verkoop ik BF2 + de key om online te kunnen spelen. Ik garandeer u dat ik de key niet meer gebruik en het game uninstalleer van mijn computer.
Heb ook LMA manager 2005 die weg mag.
Ben van zaventem, minimumprijs is er niet, bieden begint bij 10 euro en blijft tot vrijdagavond 22u online.
Ik kan beslissen in de loop van deze tijd om het game vroeger te verkopen of indien te weinig respons de verkoop af te blazen.
Mvg,
nico
btw : I'm whitelisted
