jochen_b
Legacy Member
Ik heb deze grafische kaart te koop:
Powercolor X850XT PE (platinum edition) => 1 van de snelste AGP-kaarten! (misschien zelfs dé snelste)
256 Mb DDR3
Chip: Ati radeon R480
Pixel Pipelines: 16
Graphics Core Frequency: 540 MHz
Memory Frequency: 590 MHz
Voor meer details zou ik zeker deze reviews eens lezen:
http://www.itreviews.co.uk/hardware/h746.htm
http://www.guru3d.com/article/content/176/2/
Ik heb deze kaart op 09-12-2005 gekocht. Is dus nog maar 2.5 maand oud (nog garantie dus)!
Ik verkoop ze alweer omdat ik mijn pc voor andere doeleinden dan gamen ga gebruiken.
Volledig compleet inclusief factuur, doos en alle accessoires. Kabels enzo zitten zelfs nog in de plastiek.
Speelt games als COD2, age of emp. 3, battlefield 2,... perfect! Testen is uiteraard mogelijk.
Deze kaart is gewoon nog als nieuw met andere woorden!
Ik heb er 315 euro voor betaald.
Vraagprijs: 275euro
Hier vind je een foto: www.zone45.be/jochen/x850xt.JPG
Powercolor X850XT PE (platinum edition) => 1 van de snelste AGP-kaarten! (misschien zelfs dé snelste)
256 Mb DDR3
Chip: Ati radeon R480
Pixel Pipelines: 16
Graphics Core Frequency: 540 MHz
Memory Frequency: 590 MHz
Voor meer details zou ik zeker deze reviews eens lezen:
http://www.itreviews.co.uk/hardware/h746.htm
http://www.guru3d.com/article/content/176/2/
Ik heb deze kaart op 09-12-2005 gekocht. Is dus nog maar 2.5 maand oud (nog garantie dus)!
Ik verkoop ze alweer omdat ik mijn pc voor andere doeleinden dan gamen ga gebruiken.
Volledig compleet inclusief factuur, doos en alle accessoires. Kabels enzo zitten zelfs nog in de plastiek.
Speelt games als COD2, age of emp. 3, battlefield 2,... perfect! Testen is uiteraard mogelijk.
Deze kaart is gewoon nog als nieuw met andere woorden!
Ik heb er 315 euro voor betaald.
Vraagprijs: 275euro
Hier vind je een foto: www.zone45.be/jochen/x850xt.JPG
