Archief - [TK]Antec Sonata 1 zonder voeding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsYmon

Legacy Member
Ello,
ik verkoop mijn antec sonata case (eerste versie) zonder voeding. Komt met factuur en is in gloednieuwe staat. Pas een week geleden aangekocht.
Reden voor verkoop: die coolermaster stacker ziet er zo lekker uit he :)

Minimumprijs: 50 euro EXCLUSIEF verzending
De case is gloednieuw, dus mijn prijs is niet overdreven. Enige wat ontbreekt zijn de rubberen bevestigingsspullekes om uw fan vast te maken. Die krengen schieten door gelijk het niets is :)

Ophalen kan in gent, versturen kan ook, maar op kosten van de koper.

Ow_jeih

Legacy Member
ik bied direct 50euro wanneer er:
- zeer weinig krassen zijn
- piano black verf (zo mirror black)
- volledig unmodded is

mijn lief gaat normaal gezien een huisje huren zeer dicht bij Gent-Dampoort, dus afhandeling kan wel handig worden ;)

PsYmon

Legacy Member
Krassen: geen enkel, is 2 dagen oud of zo :)
Kleur: piano black mirror gedoe. Waar vette vingerkes goed zichtbaar op zijn.
Staat: uiteraard unmodded.
Maar die rubberkes voor fans vast te maken zijn er dus ni meer bij eh. Tis maar dat ge het weet ;)

PsYmon

Legacy Member
Er is al 50 euro geboden. En kast gaat maar weg als mijn stacker toekomt. Zou normaal tegen vrijdag moeten zijn.

PsYmon

Legacy Member
Ok, mij goed :)
Ik heb die stacker besteld en er werd mij verzekerd dat die binnen 2 dagen ging klaarstaan. Nog effe geduld dus.

PsYmon

Legacy Member
Mmm ook goed, maar ik moet jullie eerlijkheidshalve vertellen dat ik er ook maar 60 euro nieuw voor betaald heb. Fair is fair he (www.descom.be)

lloerdy

Legacy Member
Bloody hell, an honest salesman >_>
funny to see those are still around :P

Ligt het aan mij of zijn sommige dingen op die site verdacht goedkoop (en anderen dan weer normaal geprijsd) :-/

ASUS N6600GT/TD 128MB DDR TV-Out DVI
tones: €182.90
daar: €147,70


Kingston HyperX DDR 512Mb PC3200 CL2
Bij loveno: €150
Daar: €57

wth :-/

PsYmon

Legacy Member
Die kerel heeft soms echt superprijzen :)
Goedkoopste 7800Gt daar 298 euro. Tones en zeker loveno zijn nu ook niet direct de meest goedkope winkels van belgië he :)

lloerdy

Legacy Member
Tones en forcom zijn bij mijn weten toch wel de goedkoopste :-/

en €300 voor een 7800GT is echt wel serieus goedkoop :p
nujah weet ook niet of ik het wel zo betrouw, keer paar forums afschuimen op zoek naar info over dien winkel :P

PsYmon

Legacy Member
lloerdy zei:
Tones en forcom zijn bij mijn weten toch wel de goedkoopste :-/

en €300 voor een 7800GT is echt wel serieus goedkoop :p
nujah weet ook niet of ik het wel zo betrouw, keer paar forums afschuimen op zoek naar info over dien winkel :P

Dude, tis ni omdat goedkoop is dat niet te betrouwen is eh :p
Paar rma's gehad, direct nieuw gerief gehad en zo. Is niets verdachts aan hoor:)
Nog zo'n goedkope winkel: www.jaha.be
Tones is zeker niet de goedkoopste zenne. Forcom voor het meeste wel. Maja, als je nog vragen hebt, liever in pm of zo ;)

slijpschijf

Legacy Member
Descom is zeker betrouwbaar! Kvermoed dat die dat doet als bijverdienste ofzo :), en levering in gent boven de 100euro is gratis ;)

PsYmon

Legacy Member
slijpschijf zei:
Descom is zeker betrouwbaar! Kvermoed dat die dat doet als bijverdienste ofzo :), en levering in gent boven de 100euro is gratis ;)

Fout. Levering is vanaf nu 5 euro ongeacht het bedrag :) Ma swat, willen ow_jeih en violater eens laten weten of hun bod(en) nog geldt/gelden?

slijpschijf

Legacy Member
PsYmon zei:
Fout. Levering is vanaf nu 5 euro ongeacht het bedrag :) Ma swat, willen ow_jeih en violater eens laten weten of hun bod(en) nog geldt/gelden?


Ook fout :D

DESCOM voorziet de volgende mogelijkheden om bestellingen te leveren:

Levering per koerier (Overschrijving vooraf): €13,50 (€5,00 bij een aankoopbedrag vanaf €800)

Levering per koerier (Rembours): €15,00 (€5,00 bij een aankoopbedrag vanaf €800)

GRATIS levering binnen een straal van 15km bij een aankoopbedrag vanaf €150. Klik HIER voor een gedetailleerde map.

Afhaling mogelijk op afspraak.

link: http://www.descom.be/verzendkosten.php

kga mij nu niet meer moeien met uw verkoop :$ :$

gl nog :)

PsYmon

Legacy Member
Dude :)
2 x iets besteld de afgelopen week en levering is + 5 euro. Ik weet dat het vroeger gratis was, maar met de nafteprijzen tegenwoordig kan ik niet anders dan die vent gelijk geven.
Enfin, tot zover de offtopic eh :)

Violator

Legacy Member
Sorry kheb mij al een ANTEC Solution SLK3000B (zonder voeding) (CAS-ANT-SLK3000B) = €50,11

Besteld ;)

PsYmon

Legacy Member
Ok, is goed voor mij. Ik zal dan nu afsluiten. PM me maar met de eventuele gewenste afhaal of leveringsdatum of msn of zo he :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan