Archief - [TK]Antec P160, DDR 1 ram en TV-Kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BladeDancer35

Legacy Member
Ik bied volgende objecten te koop aan:
  1. Geheugen Corsair DDR1 PC3200 CL2.5 2*256MB @ 400Mhz
    Opmerking: werkt perfect, nooit OC'ed geweest, bulk versie.
    Min. --> €12
    Meeneem --> €15
  2. Geheugen MDT DDR1 PC3200 CL2.5, 2*256MB @ 400Mhz
    Opmerking: werkt perfect, nooit OC'ed geweest, bulk versie.
    Min. --> €12
    Meeneem --> €15
  3. Case Antec P160
    Opmerking: Geen beschadigingen, buiten enkele kleine gebruikssporen uiteraard. Eén van de bedekplaatjes vooraan ontbreekt, gezien daar een frontbay heeft ingezeten. Verder wordt alles natuurlijk meegeleverd.
    Min. --> €30
    Meeneem --> €40
  4. TV-kaart Hauppage Win-TV PVR 350
    Opmerking: alle toebehoren zitten in doos, behalve de FM kabel, is een retail versie met afstandsbediening inbegrepen, werkt prima.
    Min. --> €30
    Meeneem --> €40
Loopt af zondag 18.11.2007 om 22h. Alle biedingen gebeuren exclusief. Afhalen is ook mogelijk in Gent of Sint-Denijs Westrem.
Bieden maar. :)

Svenno

Legacy Member
Misschien wat foto's van de case, als het mogelijk is.
Is er een voeding aanwezig?

Mvg,
Svenno.

BladeDancer35

Legacy Member
Datum klopte inderdaad niet, is dus aangepast. In deze case is geen voeding aanwezig. Zal proberen foto's te nemen morgen, gezien ik nu niet thuis ben. :)

Tristan

Legacy Member
40€ voor de case afgesproken in sint pieters fzo.
Onder voorbehoud dat de kast in degelijke (normale) staat is en de standaard
ventilatoren aanwezig zijn

Svenno

Legacy Member
40€ afgehaald in Sint-Denijs Westrem(liefst morgen). Aangezien Tristan1 ze niet op de opgegeven plaats kan ophalen, bied ik ook op de meeneemprijs.

Je ziet maar wat je ermee doet.

Tristan

Legacy Member
Tristan1 zei:
40€ voor de case afgesproken in sint pieters fzo.
Onder voorbehoud dat de kast in degelijke (normale) staat is en de standaard
ventilatoren aanwezig zijn

Onder Sint Pieters versta ik Sint Pieters station in Gent ;).
En ik dacht dat meeneemprijs meeneemprijs is?

Svenno

Legacy Member
Tristan1 zei:
Onder Sint Pieters versta ik Sint Pieters station in Gent ;).
En ik dacht dat meeneemprijs meeneemprijs is?

Ah sorry, ik dacht dat het één of andere stad was ;). Ik dacht dat je de meeneemprijs zou geven als je met de verkoper ergens anders zou afspreken.
Aangezien hij enkel zei dat het af te halen was Gent/Sint-Denijs Westrem.

My bad...

LamaZitten

Legacy Member
40 EUR Meneemprijs voor de TV-Tuner.
Afhalen of verzenden (op mijn kosten) moet ik nog zien.
Stuur even PM om af te spreken als we een deal hebben.

BladeDancer35

Legacy Member
@Tristan1, we hebben een deal uiteraard. Ik stuur je een PM.
@Svenno, grappige verwarring. ;)
@LamaZitten, eveneens een deal, meeneem is meeneem. PM sent.

Nog te koop:
Geheugen Corsair DDR1 PC3200 CL2.5 2*256MB @ 400Mhz
Opmerking: werkt perfect, nooit OC'ed geweest, bulk versie.
Min. --> €12
Meeneem --> €15

Geheugen MDT DDR1 PC3200 CL2.5, 2*256MB @ 400Mhz
Opmerking: werkt perfect, nooit OC'ed geweest, bulk versie.
Min. --> €12
Meeneem --> €15
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan