nico
Legacy Member
Te koop : 1GB RAM PC3200 MS
2GIG werk trager dan 1GIG(bij mij toch)
Daarom zet ik hem te koop.
Bieden Exclusief aub. Ruilen tegen iets anders mag ook, Suprise me!
ook op tones:
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=383272#383272
2GIG werk trager dan 1GIG(bij mij toch)
Daarom zet ik hem te koop.
Bieden Exclusief aub. Ruilen tegen iets anders mag ook, Suprise me!
ook op tones:
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=383272#383272
)