[MgC]Hammer
Legacy Member
nieuwprijs 79 euri als ik me niet vergis, er zit nog alles bij, orginele doos + drivercd
Ik doe em weg voor 50 euro, je kan lager bieden, maar daarom aanvaard ik het nog niet natuurlijk.
Ik kan het brengen indien het in de buurt van het waasland/sint-niklaas moet gebracht worden
Greetz
Ik doe em weg voor 50 euro, je kan lager bieden, maar daarom aanvaard ik het nog niet natuurlijk.
Ik kan het brengen indien het in de buurt van het waasland/sint-niklaas moet gebracht worden
Greetz