Archief - [tk] Xfx 6800gt Agp

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deetje

Legacy Member
Ik verkoop mijn AGP geforce 6800 GT 256 GDDR3 ram wegens overstap naar PCI express.
De kaart wordt verzonden op uw risico, ik doe afhaling in Brugge of eventueel station gent en uitzonderlijk vrijdag 10 maart in leuven.

min verkoop prijs 125€
175 € = direct verkocht

kaart is beschikbaar vanaf maandag 6 maart

ik behoud mij het recht...

staat ook hier:
http://forum.loveno.be/showthread.php?t=24173
een factuur heb ik helaas niet meer in het bezit wegens kotverhuis van leuven naar brugge. De kaart werd in mei aangekocht bij Netsquare.
Doos, software, manual en kabels heb ik nog.


Ook mijn mobo verkoop ik : http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=607
MSI K8N Neo 2 Platinum 40 € enkel afhalen in brugge

Deetje

Legacy Member
bot genoteerd, voorlopig is dit in orde

ik laat nog even open tot morgenmiddag 14u, om iedereen een kans te geven

Gamer

Legacy Member
great, maar morgenmiddag ben ik niet thuis :)

veel hoger ga ik toch niet gaan hoor.

Deetje

Legacy Member
sorry mate, ik ben liever beide stukken kwijt in één keer. Nog steeds voor gamer dus.

Gamer

Legacy Member
toch even de rode ridder spelen, meeneemprijs is reeds geboden, dus ?
Zykon is normaal de koper voor je grafisch kaartje...

en nee, het doet geen pijn :)

[MgC]Hammer

Legacy Member
175 + 40 is nog altijd 215 euro, dus ik zou niet weten waar je meeneem geboden hebt?

Kga url doorspelen aan maat, die zocht mss nog 1tje

Duc

Legacy Member
Deetje zei:
sorry mate, ik ben liever beide stukken kwijt in één keer. Nog steeds voor gamer dus.

Als crew-member zou je beter moeten weten... dit soort acties wordt door de mods hier niet geapprecieerd.
In je beginpost staat 175€ als meeneemprijs voor de graka, dus ben je gehouden die te verkopen aan dat bod... Zykon biedt de meeneemprijs voor die kaart.
Dat je de spullen liever in 1 keer kwijt bent is logisch, maar dan moet je geen meeneemprijs instellen en daarna weigeren die te volgen.

Reported dus.

Kwertie

Legacy Member
't is idd zo...
Maar als Zykon dit niet erg vindt is dit in het voordeel van de threadstarter (Deetje). Als er onderling overeen gekomen wordt, dan is het voor mij geen probleem hoe dat jullie dit regelen, maar als er problemen ontstaan moeten de regels stipt nageleefd worden en moet er dus verkocht worden aan dat aparte bod van 175€.

Deetje

Legacy Member
Oei. :help: Ik heb blijkbaar een fout begaan. Ik had eigenlijk de bieding moeten afsluiten na het bod van Gamer (175€ + 25 €) maar in de rules stond dat je meerdere mensen moet de kans geven.

Ach ja, sorry, ik was er niet bij met mijn gedachten. In principe draag ik de voorkeur voor Gamer maar als het de regels zijn dat het voor Zykon is, dan leg ik mij daarbij neer.

Concreet:Zykon 175€ (inclusief) en de kaart is voor u.
Indien jij geen zaken meer wilt doen, dan is de hele boel voor Gamer.
En indien die niet meer zou willen, dan gaat de bieding gewoon verder, zoals het moet. Nogmaals sorry, dit is nieuw voor mij, heb zelf alleen nog maar gekocht.

Deetje

Legacy Member
kaart is verkocht aan zyk0n

indien afgehaald in brugge is het moederbord nog voor 20 € te verkrijgen

TresPasseR

Legacy Member
Werken alle s939 processors (vooral X2's) op dat moederbord? Zoja, verkocht! --aflevering in Leuven :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan