Pariah
Legacy Member
bij deze verkoop ik mijn x2 3600 incl. originele koeler. Deze cpu draait mits lichte overklok en op luchtkoeling vlot op 2.6ghz vergelijkbaar met een x2 5000 dus (origineel is ie geklokt op 1.9ghz). Kan waarschijnljik nog een stuk hoger 2.8 moet zeker mogelijk zijn met een mobo dat beter overklokt.
prijs: doe een bod
ik verkoop niet als het bod mij niet aanstaat
prijs: doe een bod
ik verkoop niet als het bod mij niet aanstaat
