Archief - [TK] X1950 Pro / Xilence 480W / Heatpipe koeler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terrorist_Hell

Legacy Member

  • [*]HIS X1950 Pro PCI-e 256MB *verkocht*

    Aangekocht 29/01/2007, factuur aanwezig, zeer goede staat. Mag weg wegens aankoop HD2900.
    Standaard overclockte kaart (635Mhz core / 1485Mhz memory) met stille en kwaliteitsvolle koeling (heatpipe en memory heatsinks).

    Minimumprijs €110
    Meeneemprijs €125 inclusief Prior verzending.


    HIS Digital website info
    Review 3DGameMan

    [*]Xilence 480W PSU *verkocht*

    Aangekocht 29/01/2007, factuur aanwezig, zeer goede staat. Mag weg wegens aankoop Corsair HX520.
    31A op 2x12V, prima voor niet-overclockte dualcore CPU's en high-end graka. Stille fan.

    Minimumprijs €20
    Meeneemprijs €30 inclusief Prior verzending.

    XilencePower website

    [*]Xilence K8 koeler *bod van 5 euro*

    Aangekocht 29/01/2007, factuur aanwezig, zeer goede staat. Mag weg wegens aankoop Scythe Infinity.
    K8 serie, 2 heatpipes, socket 754, 939, 940 and AM2.

    Minimumprijs €5
    Meenmeemprijs €12 inclusief Prior verzending.


    XilencePower website (zie Icebreaker 64 - referentie xpcpu.k8.hp)

Verzending gaat pas door van zodra ik nieuwe hardware binnenkrijg (rond 12 oktober), ik kan moeilijk zonder voeding of CPU-koeler werken. Ik kan enkel en alleen op zaterdagochtend tot verzending overgaan, gelieve dus geduld uit te oefenen. Met wat geluk heb ik tegen vrijdag de goederen binnen.

Offtopic, lage biedingen, zever, etc. = report! Ik behoud mezelf het recht de verkoop af te zeggen om eender welke reden. Betaling gebeurt via overschrijving of aan huis contant.

Terrorist_Hell

Legacy Member
Amadeke zei:
meeneem op PSU
Genoteerd. Dat maakt jou dan de winnaar :)
Amadeke zei:
bod van 5 euro op koeler
Hiermee wacht ik nog even. Als je 7 euro biedt, dan kan ik de voeding en koeler samen verpakken, is samen toch maar 5 euro voor verzending.

Amadeke

Legacy Member
Er is geen haast bij, ik wacht wel even voor de koeler.

Terrorist_Hell

Legacy Member
Fartman zei:
factuur / garantie 3d kaart?

indien ja 125€
Garantie is 24 maanden - 9 maand reeds in bezit, dus dan heb je nog 15 maand te goed. Factuuromschrijving in startpost, aangekocht bij Gistron.com (Nederland).

Amadeke zei:
Er is geen haast bij, ik wacht wel even voor de koeler.
Ok :) De PSU hou ik alvast apart.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan