ugh
Legacy Member
Kheb een wow spel te koop.
Nog steeds sealed, de acct is nog niet aangemaakt met die cdkey.
note: het is dus world of warcraft, zonder The burning Crusade expansion
Dus wanneer je de acct aanmaakt nog eens 1 maand gratis speeltijd.
Indien gewenst wil ik wel een fotoke maken, maar het is sealed dus veel zal je niet zien.
12€ excl (= 15€inc)
of 12€opgehaald te halle
Nog steeds sealed, de acct is nog niet aangemaakt met die cdkey.
note: het is dus world of warcraft, zonder The burning Crusade expansion
Dus wanneer je de acct aanmaakt nog eens 1 maand gratis speeltijd.
Indien gewenst wil ik wel een fotoke maken, maar het is sealed dus veel zal je niet zien.
12€ excl (= 15€inc)
of 12€opgehaald te halle