Archief - [TK]- World of Warcraft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hunter 1987

Legacy Member
hey,
wegens te weinig tijd verkoop ik men world of warcraft exemplaar(natuurlijk origineel)dit account is nog actief tot 5 april waardoor ge dus tot dan geen gamecard meer moet kopen.

Aangezien et nimeer zolang geldig is zouk het (in het voordeel van de koper)snel willen afsluiten

happy biding!!

Ice

Legacy Member
Atmosfera zei:
was dit niet verboden geworden?

Rules:
https://www.beyondgaming.be/forums
Das wel spijtig :/
Alhoewel ik eerder denk dat ze 'verkopen aan woekerprijzen' bedoelen.
Iemand die zijn WoW verkoopt voor 30€ (en dus met bijhorende account, want zonder account ben je niets?) is imho niet verkeerd bezig.

Maar soit, deze discussie zullen we maar niet opnieuw starten :')

hunter 1987

Legacy Member
qoute: "De verkoop van de game zelf zonder account mag natuurlijk wel nog."

het account da ik bedoel is gwn om in te loggen enzo e ,da hebt ge nodig anders kunde nimeer spelen tot 5 april ,mijn character krijgt ge er ni bij omda da ni mag

Parmenion

Legacy Member
Hoeveel is meeneemprijs?? Wil wow namelijk snel hebben voor een maat van mij ;)
chars moeten er ni op staan, want hij beint toch van in het begin! greetz

Deadelus

Legacy Member
Wanner komen mods hier in actie om dit tegen te gaan?

Heb alle WOW verkopen hier al gebad post!

Mensen dit is illigaal!

Greetz

Rage

Legacy Member
Iets is pas illegaal als de wet dit verbied om te verkopen. Blizzard bepaalt de wet niet :)

Deadelus

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Iets is pas illegaal als de wet dit verbied om te verkopen. Blizzard bepaalt de wet niet :)

Onzin, als koper ga je overeen met de gebruikers overeenkomst!

Deze gebruikers overeenkomst is voor rechtbank rechtsgeldig... Dus als jij met ze in duel wil gaan... mij goed!

Greetz

Lucian

Legacy Member
Deadelus zei:
Wanner komen mods hier in actie om dit tegen te gaan?

Heb alle WOW verkopen hier al gebad post!

Mensen dit is illigaal!

Greetz
en gij zijt blizzards prive detective ofwat?
niks beters te doen dan u met zo onnozelhede bezig te houden?

en over illegaal lol, durf te wedde da ge ne shitload aan mp3 en warez op u pc hebt staan...

Kwertie

Legacy Member
hunter 1987 zei:
qoute: "De verkoop van de game zelf zonder account mag natuurlijk wel nog."

het account da ik bedoel is gwn om in te loggen enzo e ,da hebt ge nodig anders kunde nimeer spelen tot 5 april ,mijn character krijgt ge er ni bij omda da ni mag
dat was waarschijnlijk de reden waarom de andere mods het ook open hielden ;)
maar aangezien het verkocht is zal ik deze closen :)

@ LuCian, ge moogt dan mss wel gelijk hebben, ge moet da hier ni per sé komen posten en ook ni op deze manier he...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan