hunter 1987
Legacy Member
hey,
wegens te weinig tijd verkoop ik men world of warcraft exemplaar(natuurlijk origineel)dit account is nog actief tot 5 april waardoor ge dus tot dan geen gamecard meer moet kopen.
Daarnaast krijgt ge er men account (indien gewenst) er nog bij ,das nen tauren druid lvl 12,aangezien et nimeer zolang geldig is zouk het (in het voordeel van de koper)snel willen afsluiten
happy biding!!
wegens te weinig tijd verkoop ik men world of warcraft exemplaar(natuurlijk origineel)dit account is nog actief tot 5 april waardoor ge dus tot dan geen gamecard meer moet kopen.
Daarnaast krijgt ge er men account (indien gewenst) er nog bij ,das nen tauren druid lvl 12,aangezien et nimeer zolang geldig is zouk het (in het voordeel van de koper)snel willen afsluiten
happy biding!!