Archief - [TK] Volledige PC (ahtlon64 3500+, X850XT PE,...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GrMbL

Legacy Member
Ik verkoop volgende onderdelen, maar liefst in 1 geheel....

ASUS A8VE-Deluxe (pci-e, wifi-onboard,RAID,...) *
AMD Athlon64 3500+ (s939) *
2 * 512MB Apacer
Creative L!ve 5.1 soundcard
Sapphire Ati X850XT PE *
floppy NEC
Chieftec ATX-1136H 360W
Maxtor Diamondmax 10 200Gig (SATA150)
Maxtor Diamondmax plus 9 120Gig (ATA133)
LCD-scherm 17" Medion
DVD-RW Lite-on (LDW851S)

Volledig met doos/accesoires/handleiding...
Dit alles nog geen jaar oud (behalve scherm dan...)

Meer informatie over dit alles, vraag er maar op los!

*ik behoud me het recht om van deze "veiling" af te zien....en biedingen te weigeren.

GrMbL

Legacy Member
1350€... zit momenteel nog niet in kast maar heb een AC Ryan case (zwart plexi) besteld en die zou hier tegen volgende week moeten zijn. ---> prijs is incl. Plexi case (http://www.acryan.com/_casing/ACR-AC-BK.shtml) en gemonteerd.



reden van verkoop: ga mij laptop kopen....
locatie: Moerbeke-Waas
kan eventueel geleverd worden door mijzelf!

GrMbL

Legacy Member
mm sorry, klein misverstandje... heb nieuwprijzen nog es gesjekt en zou het totaal nu op 1175€ komen.
@piotke: ben er zeer content van, het is echt een goeie conf. zeker als troef da graka'tje... en die case die is zeldzaam, heb die al besteld sinds november maar stock was op! En zeg eens wat je er voor zou willen geven, ik sta open voor discussie... :D

KoeKaTsJoE

Legacy Member
ik weet dat je LIEFST alles in zen geheel verkoopt maar kheb interesse in de cpu :-)

GrMbL

Legacy Member
@KoeKaTsJoe: mja, vind het een beetje lomp om de cpu te demonteren en zo los te verkopen.... zal nog zien hoe het hier afloopt. ;)

MacK

Legacy Member
@threadstarter:

Gewoon uit pure nieuwsgierigheid (ben geen koper dus) :

Vanwaar ben je uit moerbeke? ge zijt 1 van de eerste (al dan niet de eerste) die ik hier tegenkom uit moerbeke..

MacK

Legacy Member
hazo :) , .. niet dat ik er veel mee ben, maar kwas gewoon eens curieus :$

/me lives in de bloemenwijk aant fabriek..

Anyway, veel succes nog met de verkoop!

GrMbL

Legacy Member
@MacK: hehe :)

ontopic: mensen, ga deze thread een week laten openstaan...indien nog geen verkoop gaat dit in archief... :D

Parmenion

Legacy Member
hoeveel voor:

ASUS A8VE-Deluxe (pci-e, wifi-onboard,RAID,...) *
2 * 512MB Apacer - (/pc3200??)
Sapphire Ati X850XT PE * - (/prijs met en zonder graka plz want ik heb mogelijk een andere)
Chieftec ATX-1136H 360W - (/is dit case + voeding of alleen voeding, indien case,foto plz:p)
Maxtor Diamondmax 10 200Gig (SATA150)
DVD-RW Lite-on (LDW851S) - (/op hoeveel speed schrijft die)

greetz Parm

GrMbL

Legacy Member
Sorry mensen, maar heb vandaag een zeer goede deal gedaan met iemand op twerk en daarom is bij deze de veiling afgelopen.... (heb alles in 1 keer kunnen verkopen voor zeeer scherp prijsje) :$

Nogmaals mijn excuses.............. *slapping my head! :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan