Roose
Legacy Member
te koop wegens overstap naar AMD X2:
- mobile athlon xp 2600+ (iets meer dan anderhalf jaar oud)
- asus a7n8x-e deluxe (iets ouder dan een jaar, doos en alle toebehoren nog beschikbaar)
- chieftec DX-01-B-D-U medium 360W (ongeveer 2,5 jaar oud, geen usb&firewire in front, 2x papst 80mm fans)
- plextor DVD-RW PX-712A
- KINGSTON 512MB PC3200 Valueram (aangekocht eind december, zit nog steeds in verpakking + factuur beschikbaar)
- Maxtor Diamondmax9 SATA 120Gb (ongeveer 2 jaar oud, perfect in orde)
- Geforce 4 MX 440 64Mb
- floppy
minimumprijs 225€, meeneemprijs 275€
Voorkeur om alles in zijn geheel te verkopen, enkel verkoop van onderdelen indien alles verkocht geraakt voor ongeveer dezelfde prijs in zijn geheel.
Afhalen in waregem, leveren in streek van waregem en mechelen
staat ook op loveno
verkoop loopt tot ik tevreden ben met de prijs of meeneemprijs geboden
groeten,
Roose
- mobile athlon xp 2600+ (iets meer dan anderhalf jaar oud)
- asus a7n8x-e deluxe (iets ouder dan een jaar, doos en alle toebehoren nog beschikbaar)
- chieftec DX-01-B-D-U medium 360W (ongeveer 2,5 jaar oud, geen usb&firewire in front, 2x papst 80mm fans)
- plextor DVD-RW PX-712A
- KINGSTON 512MB PC3200 Valueram (aangekocht eind december, zit nog steeds in verpakking + factuur beschikbaar)
- Maxtor Diamondmax9 SATA 120Gb (ongeveer 2 jaar oud, perfect in orde)
- Geforce 4 MX 440 64Mb
- floppy
minimumprijs 225€, meeneemprijs 275€
Voorkeur om alles in zijn geheel te verkopen, enkel verkoop van onderdelen indien alles verkocht geraakt voor ongeveer dezelfde prijs in zijn geheel.
Afhalen in waregem, leveren in streek van waregem en mechelen
staat ook op loveno
verkoop loopt tot ik tevreden ben met de prijs of meeneemprijs geboden
groeten,
Roose