Archief - TK: Volledige AMD dual core PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sephiroth

Legacy Member
Ik verkoop mijn huidige pc omwille van aankoop laptop.
Er is niets aan, alles in perfecte staat en ongeveer een jaartje oud. Heb nog doos van moederbord, driver cd's, handleidingen, factuur (zie op de achtergrond van de foto's)

-AMD Athlon 64 bit 4200+ dual core
-2 GB DDR2 533mhz (2*1024)
-MSI k9N neo-F mobo (AM2)
-Asus EN7900 GT TOP 256mb (de overclockte 7900 GT dus)
-Seagate 7200 rpm 120gb
-Zwarte Antec SLK 3800B case
-400 Watt smart power voeding
-liteon dvd lezer 16*
-DVD RW
-17" CRT monitor

Foto's:
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00031.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00032.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00034.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00035.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00036.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00037.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00038.JPG

Meneemprijs ligt op 500euro...bieden mag natuurlijk altijd.
Apart verkopen ga ik niet, tenzij ik de volledige pc niet verkocht krijg binnen een aantal maanden, dus enkel boden op het geheel aub (monitor verkoop ik wel apart)...
Liefst afgehaald, we kunnen natuurlijk ook ergens afspreken of ik kan hem komen brengen als het binnen de provincie is. Ik woon in West-Vlaanderen aan de kust bij Oostende.

Sephiroth

Legacy Member
Boden genoteerd en ga nog tot morgen of overmorgen wachten om een deal te sluiten

Sephiroth

Legacy Member
nee, kheb al een stuk of 4 boden gehad, 2 geven geen antwoord op mijn pms, 1 haakt af (bod 500, achter af te spreken om het te verzenden via de post blokkeerd hij mij op msn en zend hij mij een valse beschuldiging via sms, vraag mij niet waarom :s), 1 weet niet of hij hem wilt kopen (bod 450) dus bump ik de thread weer (ik had nieuwe thread gemaakt om eventuele verwarring te vermijden maja mag niet zeker...)

Sephiroth

Legacy Member
pc is still genoeg voor mij...zitten alleen standaard coolers op en een stille voeding
kvind hem alleen wa storend als de dvd volop bezig ma kdenk da da bij elke pc is...
case is zonder krassen, zoals ge kan zien op de fotos
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan