Sephiroth
Legacy Member
Ik verkoop mijn huidige pc omwille van aankoop laptop.
Er is niets aan, alles in perfecte staat en ongeveer een jaartje oud. Heb nog doos van moederbord, driver cd's, handleidingen, factuur (zie op de achtergrond van de foto's)
-AMD Athlon 64 bit 4200+ dual core
-2 GB DDR2 533mhz (2*1024)
-MSI k9N neo-F mobo (AM2)
-Asus EN7900 GT TOP 256mb (de overclockte 7900 GT dus)
-Seagate 7200 rpm 120gb
-Zwarte Antec SLK 3800B case
-400 Watt smart power voeding
-liteon dvd lezer 16*
-DVD RW
-17" CRT monitor
Foto's:
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00031.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00032.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00034.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00035.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00036.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00037.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00038.JPG
Meneemprijs ligt op 500euro...bieden mag natuurlijk altijd.
Apart verkopen ga ik niet, tenzij ik de volledige pc niet verkocht krijg binnen een aantal maanden, dus enkel boden op het geheel aub (monitor verkoop ik wel apart)...
Liefst afgehaald, we kunnen natuurlijk ook ergens afspreken of ik kan hem komen brengen als het binnen de provincie is. Ik woon in West-Vlaanderen aan de kust bij Oostende.
Er is niets aan, alles in perfecte staat en ongeveer een jaartje oud. Heb nog doos van moederbord, driver cd's, handleidingen, factuur (zie op de achtergrond van de foto's)
-AMD Athlon 64 bit 4200+ dual core
-2 GB DDR2 533mhz (2*1024)
-MSI k9N neo-F mobo (AM2)
-Asus EN7900 GT TOP 256mb (de overclockte 7900 GT dus)
-Seagate 7200 rpm 120gb
-Zwarte Antec SLK 3800B case
-400 Watt smart power voeding
-liteon dvd lezer 16*
-DVD RW
-17" CRT monitor
Foto's:
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00031.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00032.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00034.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00035.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00036.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00037.JPG
http://users.pandora.be/FFDream/DSC00038.JPG
Meneemprijs ligt op 500euro...bieden mag natuurlijk altijd.
Apart verkopen ga ik niet, tenzij ik de volledige pc niet verkocht krijg binnen een aantal maanden, dus enkel boden op het geheel aub (monitor verkoop ik wel apart)...
Liefst afgehaald, we kunnen natuurlijk ook ergens afspreken of ik kan hem komen brengen als het binnen de provincie is. Ik woon in West-Vlaanderen aan de kust bij Oostende.
), 1 weet niet of hij hem wilt kopen (bod 450) dus bump ik de thread weer (ik had nieuwe thread gemaakt om eventuele verwarring te vermijden maja mag niet zeker...)
zou minimum 400 willen nog