Archief - [TK] Veel games!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burnb

Legacy Member
Heej,

Ik heb hier veel games die ik graag zou verkopen om wat geld te kunnen bijeenrapen om een trapeze te kunnen kopen voor het "kiten".

Volgende games Wil ik verkopen :

* Need for speed : Road challenge
* operation Flashpoint
* international Rally championships
* Sim Earth
* Command & Conquer : Red Alert

* Far Cry
* Maffia
* Sudden strike II
* Starksy & Hutch
* Motogp : Ultimate Racing Technology
* Flight simulator 2004
* Battlefield 1942: World War II Anthology (BF 1942 + 2 expansion Packs) (De keys zijn nog niet eens online geregistreerd! NOOIT gebruikt!) Nieuwprijs: 34 € (gekocht begin oktober dit jaar, in gamemania)

Ik zet er expres geen prijzen bij, alleen als een moderator me zegt dat het moet zal ik er minimum prijzen bij doen, ik had er namelijk veel reactie over de prijzen. Omdat ik niet thuishoor in deze 2dehands markt van games, laat ik de koper liever bieden.

Kort gezegd: Bieden maar !

Greetz

Bruno

maxwise

Legacy Member
Burnb zei:
* Battlefield 1942: World War II Anthology (BF 1942 + 2 expansion Packs) (De keys zijn nog niet eens online geregistreerd! NOOIT gebruikt!) Nieuwprijs: 34 € (gekocht begin oktober dit jaar, in gamemania)

34€? :oink: Ik kocht die begin dit jaar ook in Game Mania, heb er als ik het me goed herinner iets van 5-10 euro voor betaald, zeker niet meer. En ja, met de 2 expansions.

Shotterke

Legacy Member
Van waar ben je?
Als je soms in Gent komt een bod van 3€ op Operation Flashpoint.

Burnb

Legacy Member
@Redbeaver : Bod genoteerd, voor 5€ inclu, zal ik het niet verkopen, verzendkosten zijn 4€ 30... dusja! Koop er paar tesamen !

@straatloper : Kom nooit in gent... ben van Brussel, noorden van Brussel, Meise om precies te zijn!

@maxwise : Zeker geen 5-10€ niet overdrijven maat ! weet de exacte prijs niet meer, maar als games zo goedkoop zouden zijn ! Ben nog in een tweedehands gamewinkel binnengestapt en ik heb zelfde battlefield versie gevonden voor 12€ tweedehands... mijn is ongbruikt... en voor 10€ heb je een deal!

Burnb

Legacy Member
mja, doe maar ;) bedankt voor te zeggen dat verzendkosten zo weinig is !!! Thanks!

Red_Beaver

Legacy Member
pakt dan 10 euro maffia + far cry komt toch een pak beter uit voor jouw.

anders nog altijd 5 euro inclu op far cry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan