Archief - [TK-TR][PC] Geforce 4 TI4200 DUAL VGA + ZALMAN COOLER

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JesterKe

Legacy Member
TE KOOP of TE RUIL VOOR EEN SERIE OP DVD (in perfecte staat!!)

Kaart in originele doos, met alle originele accesoires & CD's + handleiding

MEENEEMPRIJS: 45€
MINPRIJS: 30€

RUILEN VOOR:
- 24 -> season 2, 3
- The Sopranos -> season 4, 5
- Will & Grace -> season 2, 3
- CSI Miami -> season 1 (part1 & part 2)
- The Shield -> season 2
- Joey -> season 1
- The OC -> season 1, 2
- Futurama -> season 1, 2, 3
- Smallville -> season 1, 2, 3
of doe een voorstel zal wel zeggen of ik geinteresseerd ben maar deze zoek ik alvast (PS: het MOET regio 2 zijn en NDL subs hebben)

lexieboy

Legacy Member
30€ voor de vga kaart + verzendingskosten .
let me know something ;):)

JesterKe

Legacy Member
staat er nog maar net op dus ik noteer uw bod en wacht nog even af...

even voor de duidelijkheid, de zalman cooler is er reeds op gemonteerd... dus 't is vga en cooler tesamen sowieso... ik ga da echt niet meer zitten demonteren...

lexieboy

Legacy Member
oke
zolang je het maar in een stevigedoos opstuurt ;)
Want ik heb niet graag halve vga kaarten in mijn brievenbus.
wanneer sluit je af ?
greetz lexyboy

Fit

Legacy Member
Merk?
Hoeveel geheugen onboard?
Dual DVI of VGA9? Of van beide aansluitingen 1?

JesterKe

Legacy Member
voorlopig nog geen afsluitdatum voorzien

Merk: MSI
Geheugen: 128mb
Aansluitingen: Dual VGA (geen dvi), + SVIDEO IN/UIT + COMPOSIET IN/UIT

kaartje van +400€ als ik het mij goed herinner... (maar 't is al lang geleden)

JesterKe

Legacy Member
alé up!!

komaan, 45 of een deftig serie'ke is toch niet te veel gevraagd!

lexieboy

Legacy Member
wanneer komt er nu een afsluitdatum ?
ik ga nie blijven wachten....
(heb al enkele andere kaarten tegengekomen dus als je niets meer laat weten.....)

JesterKe

Legacy Member
'k wil nog even wachten, 'k vind 30€ maar povertjes voor een zalman gecoolede

'k zou er toch graag 40 + verzending voor hebben

dus als je elders beter vindt, ga uw gang!

lexieboy

Legacy Member
oke , ik geef je 40 + verzendingskosten
let me know something...
greetz lexieboy

JesterKe

Legacy Member
SOLD

PM mij uw gegevens, en ik stuur u mijn reknr.

grtz
JesterKe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan