Archief - [TK]-[TR]casetek CS1018/XaserIII + waterkoelingstuff

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LXDoom

Legacy Member
Ik heb een Casetek CS1018.
Zwarte kast met window. Ik zou het zijpaneel met window willen ruilen tegen eentje zonder window (ik ga geluidsabsorberende matten steken en dan is dat geen zicht).
Zijpanelen van de Xaser III (model supertower) passen ook. Alleen heeft dat van mij de inpersing "thermaltake" er niet opstaan.
Als ik er zo een kan kopen verkoop ik de zijkant van mijn kast dus.
De plexi heeft op dit moment wat schade maar indien gewenst laat ik een nieuwe plaat maken dus je krijgt een perfect paneel.
Wat heb ik nog :
- blokken koper + plexiafdekkingen om zelf waterblokken te maken (incl. schroefjes, dichtingsringen,.... plexi plaat geschikt voor alle x86 sockets (voorgeboord)Foto's
En ja ook voor Xeon. 2 gaatjes bijmaken in de plexiplaat en het is in orde. Die wil ik er gerust zelf inbijmaken indien gewenst.
- 1 busje (0,5L) Alpha Cool wateraditief.
- Nieuwe Macpower DigitalDoc 5+ Foto's : Google

Ik zoek ook nog :
- 5.1 USB soundcard
- SCSI harde schijven van 36 of 74GB. U320/SCA/10k
- 68-pin scsi terminators

Prijzen : Minimum/meeneem
Zijpaneel : what ever. Ruilen krijgt echter voorkeur
Koelblokken (per blok) : 15/25

Lager bieden dan vraagprijs heeft geen enkele zin. Ik reageer er niet op en bij meermaals aandringen maak ik er een melding van.

Vragen : shoot

Enkel bieden excl. verzending. Ik kan leveren in Hasselt, Diepenbeek, Alken, Sint-Truiden en Leuven.

Ik behoud me het recht.....

Staat ook op
Arena 51 te koop
Arena 51 gevraagd
Games.telenet te koop
Games.telenet gevraagd
Gamesplanet
Loveno te koop
Loveno gevraagd
Lotverkopen te koop
Lotverkopen gevraagd
Tones te koop
Tones gevraagd

BMF|Johan

Legacy Member
Bod van 15 euro op zo'n waterkoel-setje (eventueel zonder koperblok). Excl. verzendingskosten uiteraard.

LXDoom

Legacy Member
duploxxx zei:
wat zoek je juist van terminators?

eind terminators voor drives? of terminators met scsi 68pin kabels?

http://www.ramelectronics.net/html/scsi_terminators.html

heb wel van alle soorten liggen, heb interesse in zo een koelblok geheel

wat geef je voor een 10k 36gb u320 hd? richtprijs?

duploxxx

Terminators en kabels heb ik ondertussen gevonden op Duitse ebay.
Welke schijven heb je precies liggen? Mijn prijs hangt erg af van merk en type.msn : [email protected] Dan komen we wel iets overeen.

LXDoom

Legacy Member
als er voor 15u geen hoger bod komt gaat de eerste koelblok naar johan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan