pasamo
Legacy Member
Ik verkoop mijn thermaltake windowed sidepanel. Het paneel is nog in goede staat zonder krassen. Liefst afhaling indien mogelijk.
Geef jullie beste bod!
foto's: http://users.pandora.be/asc/forum/
Geef jullie beste bod!
foto's: http://users.pandora.be/asc/forum/