Archief - [TK] Thermaltake Kandalf VA9000BWS - Black Metal case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sparx

Legacy Member
het gaat dus om een Thermaltake Kandalf case, ik doe ze weg wegens aankoop nieuwe case,

allez, ik doe ze mssn weg, alsk er genoeg voor krijg toch.

bied mar gwn, enkel serieus plz heb geen richtprijs.

sluit ten laatste @ 15/04/06 7pm CET

alsk vroeger sluit laat ik dit min. 6 uur op voorhand weten.

happy bidding .

**edit**

fotokes van voorbeeld van case nog vergeten.

http://www.caseking.de/shop/catalog/images/GEXA_048_1g.jpg?pID=2774
http://www.caseking.de/shop/catalog/images/GEXA_048_3g.jpg?pID=2774
http://www.caseking.de/shop/catalog/images/GEXA_047_5g.jpg?pID=2774

**edit2**

Eventueel ook met Ultra X-Connect Chrome/Blue UV 500W te verkrijgen.

http://www.ultraproducts.com/product_details.php?cPath=37&pPath=157&productID=157

is de chromé met blauwkleurig window in.

blackfeather

Legacy Member
Prijs is 154 nieuw, indien zonder krassen en in perfecte staat wil ik daar 95EUR voor geven

Sparx

Legacy Member
blackfeather zei:
Prijs is 154 nieuw, indien zonder krassen en in perfecte staat wil ik daar 95EUR voor geven

waar hebde die dan zien staan voor 154€ ?

BlondieMan

Legacy Member
Sparx ik denk dattem fout is :

Thermaltake Kandalf zilver zonder voeding

€ 195,00 @ jaha.be

Sparx

Legacy Member
Zilver kost wel meer dan de black ze, maja dan nog geen 154€ want black = steel silver = alu

BlondieMan

Legacy Member
offtopic : normaal kost black altijd meer, omdat dat alu nog eens gespoten word, ik heb nieuwe wielen gekocht, koersfiets, en da scheelde 30 euro omda zwart duurder is :offtopic:

Sparx

Legacy Member
BlondieMan zei:
offtopic : normaal kost black altijd meer, omdat dat alu nog eens gespoten word, ik heb nieuwe wielen gekocht, koersfiets, en da scheelde 30 euro omda zwart duurder is :offtopic:

as I said:

Black = Staal
Silver = Alu

dus Black = goedkoper.

Sparx

Legacy Member
ni echt, ik zie gwn wat er geboden wordt en als het me aanstaat ist bon.

blackfeather

Legacy Member
Ik heb me die prijs gevraagd bij allinonesystems.be ; ze staan gewoon niet meer op de site omdat die toch niet verkochten, zelfs niet aan die prijs ;)
Ik heb wel gemerkt dat overal de prijzen omhoog gegaan zijn van tt, dus het zou wel kunnen dat de prijs nu hoger ligt..

Anywayz mijn bod blijft

Frado2005

Legacy Member
blackfeather zei:
Ik heb me die prijs gevraagd bij allinonesystems.be ; ze staan gewoon niet meer op de site omdat die toch niet verkochten, zelfs niet aan die prijs ;)
Ik heb wel gemerkt dat overal de prijzen omhoog gegaan zijn van tt, dus het zou wel kunnen dat de prijs nu hoger ligt..

Anywayz mijn bod blijft
vorige week waren er prijsdalingen van Thermaltake producten, mijn Armor case werd €30 goedkoper
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan