Archief - [TK] Steam Account (HL², CS Source, HL² Ep 1, HL² Deathmatch, HL² Lost Coast)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

localhost1985

Legacy Member
Yo,

hierbij verkoop ik mijn Steam account met volgende spellen:

  • Half Life ² DVD
  • Counter-Strike: Source DVD
  • Half Life ² Episode One DVD
  • Half Life ² Deathmatch Downloaden via Steam
  • Half Life ² Lost Coast (Weggelaten level uit Half Life ², later uitgegeven om nieuwe DirectX10 licht effecten te tonen) Downloaden via Steam

De DVD's van Half Life ² en Episode One zijn gloednieuw.
Enkel 1x gebruikt om de boel te installen. Verder hebben ze enkel de binnenkant van mijn kast gezien :)

Procedure bij aankoop:
  • DVD's worden verzonden
  • Ik verander het paswoord van de account naar 'blabla' ofzo, en geef het door aan de koper.
  • Koper logt in met de account en wijzigt het paswoord en het email adres van de account, en stuurt me een screentje ter bevestiging.

Screen:
Klik

Met die guest pass voor Counter-Strike: Source kan je iemand een invite sturen om Counter-Strike: Source te spelen, zonder dat die persoon het moet kopen.

Minimum: €15 excl
exclusief bieden aub.

Wie vrijdag 19 oktober om 23:59 het hoogste bod heeft krijgt de boel.

localhost1985

Legacy Member
Lon$daLe zei:
uit interesse , wat is het steam ID ?

Hehe, maakt dat uit? :p

Dunno, maar ik kan er misschien inkomen dat een mogelijk koper zijn toekomstige steam_id liever niet op een forum ziet staan?
Of ben ik hier mis in?

Het is toch maar een naam ...
PM kan desnoods als je het echt wilt weten.

Lon$daLe

Legacy Member
steam id staat altijd vrij als je leagues speelt , op enemy down is het verplicht in je profiel , en dat kan iedereen zien , met steam id bedoel ik bv STEAM_0:0:256756 ofzo , in console status typen als je op een cs server zit

wil je het niet ier zetten PM het me dan ofzo , kben ne verzamelaar van low steam ID's , drm dak het vroeg

PiXeL

Legacy Member
Het is maar een nummertje van je account, kan geen kwaad het te weten iedereen kan het zien als je ermee op een server speelt, en Lon$daLe wil waarschijnlijk een lowdigit (zo weinig mogelijk cijfertjes). :)

localhost1985

Legacy Member
ow wist ik niet :)

maar ik heb de boel atm niet geinstalled.
kan ik em dan ook opvragen?

nu effe terug ontopic, komop guys & gals, geen geld voor 2 origienel spellen + account!

localhost1985

Legacy Member
account aan vriend verkocht voor €15

mag slotje op.

Lon$daLe

Legacy Member
jmmr , kwou 25 geven maar nooit antwoord gehad op mn vraag :)

verder zoeken dan maar

localhost1985

Legacy Member
sorry mate, dacht dat je alleen het nummertje wou weten :doh:
maarja, kan m'n maat nu niet in de zeik zetten ...

ik meen wel dat er nog nen andere is die z'n boel verkoopt.
suc6
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan