eX&TriC
Legacy Member
Enkel de kaart OEM versie, geen CD of doos.
Versie met firewire poort
Werkt perfect met Vista
screenshot: http://www.shentech.com/creatsbsounb.html
Minimum: 10€ excl
Versie met firewire poort
Werkt perfect met Vista
screenshot: http://www.shentech.com/creatsbsounb.html
Minimum: 10€ excl