M_N_M
Legacy Member
Allen,
ik verkoop mijn 3D kaart wegens upgrade naar 7800GT.
Het is een sapphire X800GTO² Limited Edition (kan én draait @ X850 speed (ander bios zodanig dat pipes unlocked zijn))
Het is de 256MB versie (dunno of er andere versies zijn).
Er zit een andere (stille) koeler op, ik denk deze:
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=306460
(weet niet zeker of het de "CU" is of "ALCU" variant, kan pc wel eens opendoen indien gewenst)
Minimum : € 45
Meeneem : ?
Begin volgende week beschikbaar.
Grtz
//edit: oja tis PCI-E versie hé
ik verkoop mijn 3D kaart wegens upgrade naar 7800GT.
Het is een sapphire X800GTO² Limited Edition (kan én draait @ X850 speed (ander bios zodanig dat pipes unlocked zijn))
Het is de 256MB versie (dunno of er andere versies zijn).
Er zit een andere (stille) koeler op, ik denk deze:
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=306460
(weet niet zeker of het de "CU" is of "ALCU" variant, kan pc wel eens opendoen indien gewenst)
Minimum : € 45
Meeneem : ?
Begin volgende week beschikbaar.
Grtz
//edit: oja tis PCI-E versie hé
