Archief - [TK] Sapphire 9600pro 256MB + Sempron 2800+ boxed + MSI K7N2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Navy.be

Legacy Member
Ik ga binnen een week of 2 een nieuw systeem kopen en wil bij deze het mijne verkopen.

Zoals jullie kunnen lezen staat het volgende te koop


MIDI Tower ATX met 300 Watt voeding ( slechts 2-3 maanden oud moet eens kijken of ik het kassaticket nog heb voor de garantie)

Moederbord MSI K7N2 (+/- 2j oud maar nog nooit problemen ermee gehad)

Sempron 2800+ ( slechts 6 maanden oud met factuur prijs toen 86euro)
ATI 9600pro 256mb Sapphire TV DVI ( ook 6 maanden oud prijs toen 95euro)

Deze beiden zijn nog met factuur vanuit Duitsland betekent nog 1.5j garantie

1024MB DDR Ram pc3200

nu het kleine minpunt aan de zaak het moederbord kan de sempron 2800+ niet halen slechts 2400+.

Mijn vraagprijs ligt rond de 220euro, als dit teveel is mijn excuses maar ben niet echt meer bekend op de computermarkt.
meeneemprijs 250euro

Ik woon in Maaseik kan afgehaald worden en eventueel per post maar dient dan wel door koper betaald te worden.

met vriendelijke groet

Navy aka David

sarnath

Legacy Member
sorry voor offtopic, maar heb da ook indertijd met mijne prescott gehad dat die de volle snelheid niet haalde op mobo, dit was echter vlug opgelost door bios update te doen.

Navy.be

Legacy Member
hm heb het zelf nog niet geprobeerd eigenlijk omdat ik niet echt van flashen hou. dus zou ik moeten nakijken op de site of het ondertussen wel mogelijk is.

alvast merci

Psychodweep

Legacy Member
ik geef je 185 eur exclu voor het boeltje zonder de tower en zonder de voeding.
Heb je nog doos van mobo, met boekjes, backplate, cdrom, kabels etc ? idem bij videokaart ?

Navy.be

Legacy Member
van moederbord heb ik zeker en vast nog de doos. vid kaart ben ik me niet heel zeker of ik er de doos nog van heb. weet wel dat ik nog alle kabels en boekjes ervan heb. vind 185euro pers wat weinig maar ff afwachten.

stvw

Legacy Member
Sempron 2800+
ATI 9600pro 256mb Sapphire TV DVI
1024MB DDR Ram pc3200

150€ excl

Navy.be

Legacy Member
hd kan erbij indien nodig zal wel wat aan de prijs veranderen dan.

zit een 80gig IBM schijf in 7200rpm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan