Archief - TK: Ramgeheugen, case, CPU

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-_Stijntje_-

Legacy Member
Heb, zoals de titel al zegt, hier nog wat dingen liggen die weg mogen.

1 Ramgeheugen DDR2 (2 x 512MB)
Het gaat dus over 2 keer 512MB DDR2 ramgeheugen van aeneon.
Tis pc5400, 667mhz.
minimumprijs/meeneemprijs: 12€/15€ per latje

2 Case
Case van vorige computer. In zeer goede staat. Zonder PSU.
Geen krassen op de buitenkant, zoals op de foto's te zien is.
Zeer stevige case.
Doe een bod...

3 CPU
Het gaat hier over een AMD athlon AM2 +3500 boxed. Deze draait aan
2.2Ghz.
Nooit overclocked geweest, draait nog zeer vlot. Is dus compleet met
koelblok en fan. Nog geen jaar oud.
minimumprijs/meeneemprijs: 30€/40€

(4 Casefan)
Als er eventueel geinteresseerden zijn in een 120mm casefan, deze zat
standaard bij mijn nieuwe case. Werkt perfect en maakt weinig lawaai.
Krijg je op aanvraag gratis bij een van bovenstaande artikelen, of je mag
ook bieden. Diegene die een van bovenstaande artikelen koopt en als
eerste de casefan erbijvraagt, krijgt hem mee. Bod gaat natuurlijk wel
voor...
(Doe een bod...)



Foto's zijn hier te bekijken.

EXCLUSIEF BIEDEN!!
Verzenden kan(op eigen risico, maar verpak goed), behalve de case. Deze is enkel op afhaling of afspreken in de buurt.
Ben van Herenthout, en ik zit op KHK Geel in school. Daar kan dus eventueel ook afgesproken worden.

-_Stijntje_-

Legacy Member
Komaan mensen, bij een bod kijk ik wel even of ik het accepteer of niet...
als het niet TE laag is ten minste.(up1)

Btw, bij case zit diskettestation, cd-rom drive en cd-r drive er gratis bij.

-_Stijntje_-

Legacy Member
How, excuseer daarvoor.:)
Minimumprijs cpu gezakt naar 20€
Meeneemprijs gezakt naar 25€

@seakertje: voor 15€ mag je ze komen halen, indien in orde, pm me maar.

@Guardian-X-: Prijzen zijn aangepast, maar 15 vind ik iets te weinig...

-_Stijntje_-

Legacy Member
Heb net is navraag gedaan over dat factuur. Daar kan een kopie van meegeleverd worden indien gewenst.

Groetjes,
Stijn

-_Stijntje_-

Legacy Member
@ blind_ripper: ok, als er binnen de 24uur niet overgeboden wordt, is de cpu van u.

Cowke

Legacy Member
25€ voor die cpu das dus meeneem als ik mij ni vergist.
Edit: excl ofc.

Mvg Ken
Stuur maar pm voor afhandeling.

Cowke

Legacy Member
njah

Zoals ik al zei in de pm ben wil ik die ram ook wel.
Laat ons zeggen dak 25€ wil geven voor beide latjes indien ik ze ook zaterdag kan meepakken. :)

edit: again exclu maar da had ge al wel door :P
Mvg Ken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan