zuppermann
Legacy Member
Hoi
Prijzen:
- printer: per opbod
- patronen: 20€ (voor alle 5)
Einddatum: 22/01/2006
Deze printer (Epson Stylus Color 900) heeft een 2 maandjes stil gestaan wegens verhuis van kot terug naar huis
. Toen ik hem opnieuw wou gebruiken, scheelde er blijkbaar iets met de zwarte kleur. Als je gewoon een zwart vierkant afprint, print hij geen vol zwart vierkant, maar een gestreept patroon. Waarschijnlijk is er dus ergens een kanaaltje verstopt of zit er ergens een beetje stof in de weg. Met dat ik ondertussen een "nieuw" tweedehandstoestel uit de familie gekregen heb, kan ik deze printer nog voor een schappelijk prijsje verkopen aan iemand die er iets van afweet en hem kan kuisen. Kleuren gaan nog perfect.
Ook heb ik van deze printer nog extra inktpatronen liggen: 2 zwarte en 3 kleur (nog minstens goed tot 5/2007), niet officieel van Epson.
Alles kan afgehaald worden in 3580 Beringen.
Foto op aanvraag (kan blijkbaar niet aan dit bericht gehangen worden).
Prijzen:
- printer: per opbod
- patronen: 20€ (voor alle 5)
Einddatum: 22/01/2006
Deze printer (Epson Stylus Color 900) heeft een 2 maandjes stil gestaan wegens verhuis van kot terug naar huis
. Toen ik hem opnieuw wou gebruiken, scheelde er blijkbaar iets met de zwarte kleur. Als je gewoon een zwart vierkant afprint, print hij geen vol zwart vierkant, maar een gestreept patroon. Waarschijnlijk is er dus ergens een kanaaltje verstopt of zit er ergens een beetje stof in de weg. Met dat ik ondertussen een "nieuw" tweedehandstoestel uit de familie gekregen heb, kan ik deze printer nog voor een schappelijk prijsje verkopen aan iemand die er iets van afweet en hem kan kuisen. Kleuren gaan nog perfect.Ook heb ik van deze printer nog extra inktpatronen liggen: 2 zwarte en 3 kleur (nog minstens goed tot 5/2007), niet officieel van Epson.
Alles kan afgehaald worden in 3580 Beringen.
Foto op aanvraag (kan blijkbaar niet aan dit bericht gehangen worden).