|XcW|
Legacy Member
Ik verkoop men plexi case die ik 1 week in gebruik heb. Heb deze zelf Gekocht van Bzguy maar is toch niet echt mijn type van case
.
Minimumprijs: 65€ ( zelfde prijs die ik ervoor heb gegeven. )
Meeneemprijs: 80€
Waarom hogere meeneemprijs? Ik heb er namelijk nog 3 fans bijgestoken ( 21€ ) en indien gewenst kan ik nog een zallman fancontroller bijsteken.
Wat steekt er dan allemaal in:
- 5 uv reactive bleu fans ( met leds )
- 5 uv ccfl's
Ik kan de verkoop stoppen wanneer ik wil...
Ik behoud mij het recht...
Er word niet onder de minimumprijs geboden.
Edit: staat nu ook op tones en op lotverkopen
.Minimumprijs: 65€ ( zelfde prijs die ik ervoor heb gegeven. )
Meeneemprijs: 80€
Waarom hogere meeneemprijs? Ik heb er namelijk nog 3 fans bijgestoken ( 21€ ) en indien gewenst kan ik nog een zallman fancontroller bijsteken.
Wat steekt er dan allemaal in:
- 5 uv reactive bleu fans ( met leds )
- 5 uv ccfl's
Ik kan de verkoop stoppen wanneer ik wil...
Ik behoud mij het recht...
Er word niet onder de minimumprijs geboden.
Edit: staat nu ook op tones en op lotverkopen
