SephirothSnake
Legacy Member
Ik verkoop:
Pentium 4 2,4 Ghz socket 478 Northwood
Alles er nog bij : Doosje + originele cooler + Artic cooling cooler
Abit BE7 moederbord
Alles er nog bij: Driver cd, boekje, doos, kabels, backplate....
Ik verkoop ze liefst samen in één keer, maar apart kan ook.
Ik kan een kopie van de factuur geven.
Ik behoud me het recht......
Happy bidding.
Pentium 4 2,4 Ghz socket 478 Northwood
Alles er nog bij : Doosje + originele cooler + Artic cooling cooler
Abit BE7 moederbord
Alles er nog bij: Driver cd, boekje, doos, kabels, backplate....
Ik verkoop ze liefst samen in één keer, maar apart kan ook.
Ik kan een kopie van de factuur geven.
Ik behoud me het recht......
Happy bidding.