Archief - [TK] Pc zonder case ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BelgianSkunk

Legacy Member
Moederbord: 75€

http://users.pandora.be/ikkessite/pc/mobo.jpg

P5WD2-E Premium

http://www.asus.com/products.aspx?l1...&mod elmenu=1


-Intel LGA775 Pentium 4/ Celeron CPU
-Pentium Processor Extreme Edition/ Pentium D
-ATI CrossFire
-Dual channel DDR2
-PCI Express x 16
-Serial ATA 3Gb/s (RAID0, RAID1, RAID5, RAID10)
-Intel MPT
-PEG Link
-AI NOS™
-on board audio


Cpu + zalman cooler: 95€

Pentium D 840

http://users.pandora.be/ikkessite/pc/zalman.jpg

http://www.intel.com/products/proces...um_d/index.htm
http://www.zalman.co.kr/eng/product/...?idx=247&code=

Specificaties
CPU-core Smithfield
CPU-voet Socket 775
Klokfrequentie 2x 3.2 GHz
Frontsidebus 800 MHz
L2-cache 2x 2048 kB
L3-cache 0
Cores 2
HyperThreading
Geïntegreerde geheugencontroller
MMX
SSE
SSE2
SSE3
x86-64
XD-bit
Productie-procédé 90 nm
TDP (Maximaal stroomverbruik) 130 W

+Zalman cooling


Ram: 25€

2x512mb dual channel mem. Apacer 667hz


Videokaart: 125€

http://users.pandora.be/ikkessite/pc/gpu.jpg

http://www.asus.com/products.aspx?l1...&mode lmenu=1

Asus GeForce 7800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) EN7800GT/2DHTV


Case: 0€ Antec ...

http://users.pandora.be/ikkessite/pc/Antec.jpg

Deze is aan vernieuwing toe!!
(fan is stuk en hij kan wat meer koeling gebruiken, als je er niets van kent wil ik nog gratis alles overzetten in een nieuwe kast die je dan wel zelf moet aankopen.)

Sherm: 90€

http://users.pandora.be/ikkessite/pc/dell.jpg

Sony Trinitron 22inch (55.2cm) 144hz (dell)


Voeding: 85€

Tagan 600w
(zo goed als nieuw, is in garantie vervangen 5 maanden terug)

Muis: 20€

http://users.pandora.be/ikkessite/pc/mx510.jpg

Logitech Mx510 optical game mouse

Geen toetsebord, hardisk en boxen voorzien want die neem ik mee naar de volgende pc ...

Hij draait nog vlotjes (1280x1024) de recentste spelletjes zoals team-fortress2, Cnc3 en de Settlers VI.

Als ik alles optel kom ik aan 515€, hier valt echter over te praten, ik wil alles in 1x buiten dus doe mij een goed bod! (vanaf 400)

XYRIS

Legacy Member
Case: 0€ Antec ... ? Gratis? of wat? Kan je ergens in vilvoorde,leuven afspreken ofzo?

EDIT: Hmz 1 oktober 2007, das al even geleden

Extremengine

Legacy Member
Laatst online op:
03 October 2007 om 07:14:51
Zal dus nog weinig response opkomen van de threadstarter vrees ik:)

Modje closen meschien ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan